Тваринництво

Птахокомплекс «Губин» назвав нові логістичні маршрути, які планує розвивати

Птахокомплекс «Губин» назвав нові логістичні маршрути, які планує розвивати

Найперспективнішими для реалізації м’яса птиці є ринки країн ЄС, Близького Сходу, Африки, інших частин Азії та країн СНД.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів виконавець обов’язків директора птахокомплексу «Губин» Володимир Львов.

«Збереження позицій м’ясопродукції українського виробництва на міжнародному ринку завдяки курятині стало основною тенденцією 2022 року», – наголосив він.

Птахокомплекс «Губин» планує розвивати нові логістичні маршрути – Київ і країни Євросоюзу.

«Ці ринки збуту суттєво збільшать реалізацію готового продукту і як наслідок – фінансовий стан компанії», – додав Володимир Львов.

Як повідомлялося, на внутрішньому ринку птахокомплекс «Губин» реалізує близько 10% від загального обсягу продукції.