Техніка

Завдяки AutoTill можна зменшити навантаження на культиватор, знос лап та витрату палива

Завдяки AutoTill можна зменшити навантаження на культиватор, знос лап та витрату палива

За рахунок контролю запобіжного механізму можна проводити моніторинг граничної продуктивності культиватора. Це допомагає при виборі інструментів та відповідної глибини обробітку.

Про це AgroTimes повідомили фахівці українського представництва компанії-розробника нової системи AutoTill – AMAZONE.

Так, наприклад, при глибшій обробці за допомогою лап 80 мм і лап з лезами 350 мм, при повторному спрацьовуванні запобіжного механізму може бути рекомендована заміна робочих органів.

Відповідно, при встановлених параметрах «глибина обробітку 30 см» та «робоча швидкість 10 км/год» на терміналі через AutoTill може відобразитися рекомендація щодо заміни робочих органів на вузькі лапи 40 мм. За рахунок цього можна зменшити навантаження на культиватор, знос лап та витрату палива.

Крім того, система здатна визначити ґрунтові умови, небажані ущільнення і прицільно розпушити їх, а за наявності більших каменів у ґрунті видалити їх.

Для забезпечення високої експлуатаційної безпеки та якості роботи мульчувального культиватора, контроль наконечників лап здійснюється за рахунок індуктивного датчика. Завдяки останньому можна помітити втрату наконечника, наприклад при зіткненні з каменем. Шляхом такого контролю механізатор отримує прямий сигнал про дефекти лапи. Так можна звести до мінімуму тривалість простою та витрати на знос.

Завдяки AutoTill тепер можна використовувати мульчуючий культиватор автоматизовано зі стандартним трактором з функцією ISOBUS і допомогти водієві при експлуатації навісного знарядь. Так, навіть довгі робочі дні не становлять проблем для механізатора.

При автономній роботі перевага полягає у можливості самостійного розпізнавання та вирішення проблем на полі. У комбінації з концепцією 3A (Advanced Automation and Autonomy – відкрите партнерство для підвищення ефективності та розширення можливостей) тепер стало можливим проводити планування та документування застосування техніки, а також безпечний з погляду експлуатації та автономний обробіток поля. Завдяки комунікації між трактором та навісним знаряддям проблемні ситуації можуть бути вирішені автономно, під час обробітку. За рахунок цього можна з високою ефективністю використовувати автономні трактори та навісні машини за 24-годинними змінами.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що AutoTill може встановити факт забивання машини.