Техніка

Українська компанія розробила напівпричеп з рухомою підлогою, який не має аналогів

Українська компанія розробила напівпричеп з рухомою підлогою, який не має аналогів

Компанія-розробник тракторних причепів «Завод Кобзаренка» (Сумська область) створила напівпричеп-щеповоз АРС-90 з рухомою підлогою Cargo Floor. Полегшена вага алюмінієвого напівпричепа дозволяє перевозити до 90 кубів вантажів, що значно скорочує логістичні витрати перевізника.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Основне призначення причепа – перевезення щепи, а також можна використовувати для сипучих вантажів, лушпиння соняшника та іншого. Порівняно зі звичайними самоскидними напівпричепами щеповоз відрізняється підвищеним корисним об’ємом кузова, а також застосуванням різного обладнання, що дозволяє досягти кращої рентабельності та зниження часу вантажно-розвантажувальних робіт та скорочення простою техніки.

Рухома підлога Cargo Floor складається з 21 рухомої гладкої алюмінієвої планки, що дає змогу розвантажуватися не залучаючи додатково іншу спецтехніку.

За допомогою системи рухомої підлоги розвантаження відбувається швидко і ефективно: немає необхідності в перекиданні кузова, не потрібна додаткова робоча сила, забезпечена велика рентабельність та безпека.

Комплектуючі причепа від відомих та перевірених Європейських виробників: вісі SAF INTRA DISC (9т.) з дисковим гальмом і посиленим підшипниковим вузлом, модульна осьова підвіска Weweler MBS-V з пневмобалонами діаметром 300 мм, посилені двошвидкісні опорні домкрати SAF витримують навантаження – 25 т., гальмівна система Wabco EBS-E, 2S / 2M, гальмо стоянки з енергоакумуляторами на 2 осях і RSS (система стабілізації стійкості). Вci елементи пiддаються дробеструменевiй обробцi та грунтовці.

Комплектація алюмінієвого напівпричепа щеповоза АРС-90: ємність для води (рукомийник), ящик для інструментів, манометр тиску, 2 клина з кріпленням, оглядовий майданчик алюмінієвий, алюмінієва драбина, корзина на 1 запасне колесо.

Під час перевезення тріски відбувається зміна вологості через нагрівання сонячними променями (зниження) і опадів (збільшення). Для нейтралізації обох видів впливу причеп обладнано товстим брезентовим полотном (тентом), яке ефективно захищає від сонця, так і від дощів.

Нагадаємо, в Європі працюватиме перший український перевантажувач на гусеничному ходу.