Техніка

«Завод Кобзаренка» змінив логотип та оновив бренд

«Завод Кобзаренка» змінив логотип та оновив бренд

До 30-річчя свого існування та відзначення значного розширення, провідний постачальник агротехніки європейської якості «Завод Кобзаренка» змінив свій корпоративний логотип та оновив бренд.

Про це повідомляють у пресслужбі компанії. 

«Логотипом ми хочемо показати оновлений якісний підхід, не втрачаючи ідентичності бренду. Поєднання агрономії з машинобудуванням – синергія успіху «Заводу Кобзаренка», – зазначають у компанії. – Новий логотип додає впізнаваності на європейському ринку зберігаючи ідентичність в латинському варіанті. Ми навмисно не вносимо англомовних змін до назви в Україні, підкреслюючи «Ми український виробник!».

За словами одного з керівників компанії, Дмитра Кобзаренка, зміна логотипу – це прагнення об’єднати заводи в один бренд, під одним ім’ям. Зробити «Кобзаренко» – гарантом якості будь якого виробу, який створює компанія.

«Ми пишаємося тим, що наші клієнти та партнери розвиваються разом з нами. Кобзаренко – надійний інструмент в полі усіх аграріїв світу», – підкреслив Дмитро Бондаренко. 

У компанії зауважують, що, з огляду на майбутнє, «Завод Кобзаренка» залишається відданим своїй місії покращення зв’язків з аграріями та впровадження інновацій, які задовольняють потреби сучасного сільського господарства. Компанія продовжуватиме працювати над розробкою та впровадженням нових продуктів, підтримуючи свою репутацію надійного постачальника техніки європейської якості. 

Довідка про ТОВ «Завод Кобзаренка»: 1993 рік – заснований в Україні.  2020 рік  – запущено виробничу дільницю в Польщі. Розроблено понад 100 моделей техніки.  Реалізовано понад 15 000 одиниць техніки  Дилерська мережа – у більш ніж 30 країнах світу. 

Сьогодні «Кобзаренко» – це сімейний бізнес, яким продовжують керувати діти засновника Анатолія Кобзаренко – Дмитро та Марія. 

Група компаній має в розпорядженні 4 заводи в 4 містах, більше 40 тис. м2 виробничої площі.