російські аграрії вже відчули дефіцит запчастин до сільгосптехніки
Російські аграрії, слідом за автовласниками, зіткнулися з нестачею запчастин для іноземної сільгосптехніки, частка якої у парку сягає 30-40%.
Про це повідомляє видання Коммерсанть.
«Санкції ЄС прямо забороняють імпорт частини комплектуючих, а незрозумілі формулювання обмежень створюють ризики для інших компонентів. Склади низки іноземних гравців, зокрема, найбільшого з них – John Deere, близькі до вичерпання, а до осені ситуація стане критичною за більшістю брендів. Учасники ринку визнають, що замістити потужні західні машини російською технікою складно, причому вітчизняні виробники стикаються з браком деяких комплектуючих», – йдеться у публікації.
Разом з тим господарі відзначають, що в деяких постачальників є якісь прості деталі, але їх потрібно шукати, а ціни вищі за докризові на 50-100%. Відтак, у одній компанії залишили одну з машин «на запчастини», а також почали закуповувати російську техніку замість імпортної.
Гендиректор агрохолдингу «Степ» Андрій Недужко зазначає:
«Деякі з постачальників імпортної сільгосптехніки суттєво підняли ціни, наприклад, John Deere в односторонньому порядку збільшив вартість поставок утричі за вже укладеними та сплаченими контрактами».
Загалом на ринку, за словами Андрія Недужко, є дефіцит турбін і гідравлічних систем для імпортних сільгоспмашин, особливо New Holland та John Deere.
Дефіциту російської техніки немає, але у холдингу фіксують зростання вартості запчастин за окремими позиціями до 30%, а також подорожчання сервісу.
Нагадаємо, створено сервіс, що виявляє приховані зв’язки з росією.