Техніка

Renault Trucks розпочинає реалізацію електричних вантажівок E-Tech T та C

Renault Trucks оголосила про відкриття попередніх замовлень на автомобілі Renault Trucks E-Tech T та C, що призначені для регіональних перевезень і міського будівництва. Ці нові 44-тонні електричні вантажівки будуть вироблятися на заводі виробника у Бур-ан-Бресі (Франція).

Про це повідомляє прес-служба виробника.

Renault Trucks E-Tech T і C тепер доступні для попереднього замовлення у дочірніх компаніях Renault Trucks у Європі. Перевізники, які бажають придбати електромобіль з лінійки великовантажних автомобілів, можуть зарезервувати перші виробничі слоти. Виробництво Renault Trucks E-Tech T і C має розпочатися наприкінці 2023 року в Бур-ан-Брес.

Щоб задовольнити численні потреби регіонального транспорту та міського будівництва, Renault Trucks E-Tech T та C можна замовити з двома або трьома електродвигунами, що забезпечують сумарну потужність до 490 кВт.

Доступний широкий вибір тягових акумуляторів, оскільки Renault Trucks E-Tech T та C можуть бути оснащені від чотирьох до шести літій-іонних акумуляторних блоків з вихідною потужністю від 390 до 540 кВтг. Акумулятор можна повністю заряджати від мережі змінного струму потужністю до 43 кВт або від мережі постійного струму потужністю до 250 кВт. Ці вантажівки зможуть проїжджати до 300 км на одній зарядці і до 500 км з проміжною годинною швидкою зарядкою (250 кВт).

Батареї та модулі будуть поставлятися Samsung SDI та збиратися в Генту (Бельгія), на заводі Volvo Group, якому належить Renault Trucks.

Щоб легко адаптуватися до будь-якого типу кузова і, отже, до будь-якого типу використання, Renault Trucks E-Tech T та C можуть бути оснащені трьома типами коробки відбору потужності (ВОМ): електричною, електромеханічною або коробкою передач.

Renault Trucks E-Tech T і C з повною допустимою масою 44 т можна замовити як тягачі з колісною формулою 4×2 та 6×2, з довгою кабіною та колісною базою 3900 мм. У жорсткій версії вони доступні з колісною формулою 4×2, 6×2 та 8×4, з короткою або довгою кабіною та на вибір з одинадцяти колісних баз від 3900 до 6700 мм.

Для безперебійної роботи та оптимальної продуктивності Renault Trucks E-Tech T та C пропонує повний спектр послуг. Зокрема, вони можуть отримати вигоду з контракту на профілактичне обслуговування Start & Drive Predict, що відстежує стан акумуляторів і компонентів, що зношуються, запобігає непередбаченим простоям автомобіля й дозволяє групувати та оптимізувати операції з технічного обслуговування. Renault Trucks E-Tech T та C сумісні з Optifleet, програмним пакетом для керування автопарком, що дозволяє водіям планувати свої поїздки, віддалено призначати роботу водіям, інформувати клієнтів про терміни доставки та контролювати рівень заряду акумуляторів у режимі реального часу для оптимізації енергоспоживання.

Renault Trucks E-Tech T і C є невід’ємною частиною повної екосистеми обезвуглеводнення транспорту, пропонованої виробником, що складається з індивідуальної підтримки перевізників під час переходу на енергію, від вивчення та аналізу потреб до моніторингу впровадження та операцій. Цей аналіз включає інструмент Range Simulator, що дозволяє фахівцям Renault Trucks аналізувати споживання транспортного засобу максимально близько до його реального використання – з урахуванням маршруту GPS, погодних умов, корисного навантаження й використання допоміжного обладнання.

Нагадаємо, Mercedes-Benz презентував електричний тягач із запасом ходу до 800 км.