Техніка

Mercedes-Benz презентував електричний тягач із запасом ходу до 800 км

Електрична вантажівка Mercedes-Benz eActros LongHaul

На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері дебютував магістральний тягач на електротязі Mercedes-Benz eActros Long Haul. Машина привертає увагу новим дизайном – LED-смугою між фарами й ефектним забарвленням, що зокрема заповнює місце відсутньої решітки радіатора.

Про це повідомляє autocentre.ua.

Це поки ще прототип, проте вже цього року він буде випробуваний на дорогах загального користування, а в 2023-му пройде тестування в компаніях Amazon і Rheus. Серійний випуск заплановано на 2024 рік.

Mercedes-Benz eActros Long Haul приводиться в рух двома електромоторами на задньому мосту – постійною потужністю 400 кВт і піковою 600 кВт. Живлять їх три блоки літій-залізо-фосфатних акумуляторів (LFP) з високою щільністю енергії та збільшеним ресурсом. Їх сумарна ємність становить 600 кВт/год, що дозволяє 44-тонному автопоїзду проїхати без підзарядки до 500 км.

А наповнити батареї від 20 до 80% ємності всього за 30 хв допоможе мегаватна зарядка. Спеціальний проект HoLa під егідою VDA передбачає встановлення перших таких станцій на трасі A2 між Берліном і Північним Рейном – Вестфалією.

Mercedes-Benz eActros Long Haul дебютував на IAA Transportation 2022 разом з інноваційним напівпричепом eTrailer, розробленим компаніями Trailer Dynamics і Krone. Трейлер оснащений електричною віссю і блоком акумуляторів, що допомагають електротягачу. У результаті запас ходу навантаженого автопоїзда зростає до 800 км. До речі, eActros Long Haul скоро обіцяють представити і як шасі для встановлення різних кузовних надбудов.

Раніше ми повідомляли, Volvo планує зайняти 60% ринку електровантажівок.