Massey Ferguson представив концептуальний трактор MF Next
Міжнародний бренд Massey Ferguson на виставці Agritechnica 2019 в Ганновері представив концептуальний трактор MF Next , який втілює в собі плани розвитку компанії на найближчі роки. У ньому передбачена висока оснащеність засобами телеметрії, автоматична зміна тиску в шинах залежно від умов, можливість повністю автономної роботи, а у випадку ручного управління – високий рівень комфорту оператора.
Про це повідомляє з Ганновера повідомляє кореспондент AgroTimes.
Однією з інноваційних функцій є сканування робочого простору за допомогою датчиків і відеокамер на капоті і даху. Вони відстежують такі параметри грунту і культури як вологість, органічні складові і можуть контролювати брак поживних речовин. За цими даними система управління нормою внесення і секціями автоматично відрегулює норму внесення добрив і настройки робочого знаряддя.
Система автоматичного водіння MF Guide управляє трактором, а система MF Task Doc реєструє параметри роботи, які потім передаються телеметричною системою MF Connect у тому числі й у дилерський центр для аналізу та діагностики роботи. Дані бортових датчиків також можуть використовуватися для регулювання та інших систем трактора – від настройки тягового зусилля до автоматичної зміни характеристик підвіски кабіни або сидіння.
Читайте також: John Deere показав концепт електричного безпілотного трактора Joker
Для трактора MF Next розроблені шини, що не містять вуглецю і систему накачування, яка автоматично регулює тиск повітря залежно від зміни умов. Такі шини краще передають тягове зусилля при мінімальному впливі на ґрунт.
Окрім частково та повністю автономних режимів, у тракторі MF Next є можливість управління з кабіни. Але замість рульового колеса встановлені джойстики: лівий відповідає за рульове управління, а один з правих – за керування коробкою передач, тобто напрямок і швидкість руху. З його ж допомогою можна управляти гідророзподільники і робочим обладнанням. Управління усіма іншими функціями трактора покладено на новий багатофункціональний джойстик і важіль Multipad. Замість камер заднього виду встановлені дві ширококутні камери високої роздільної здатності з функцією нічного бачення. Вони передають зображення на три дисплеї в кабіні. А на лобове скло проектується дисплей з функцією доповненої реальності.
Завдяки зазору у 25 см між двигуном і капотом зменшується шум в кабіні та покращується охолодження силового агрегату.
Додати коментар