Техніка

Kernel змінив транспорт для автоперевезень

В умовах війни та блокади росією українських портів фокус логістики компанії Kernel змістився на залізничні й автомобільні перевезення у напрямку західних залізничних переходів, а також у напрямку Дунайських портів.

Про це розповів директор з логістики компанії Микола Мірошниченко, пише Центр транспортних стратегій.

Ринку автоперевезень, за його словами, змінився через вимоги терміналів до транспорту.

«Раніше ми здебільшого використовували для поставок звичайні зерновози, зараз – самоскидний транспорт. Через таку потребу з’явилася велика кількість партнерів-автоперевізників, які мають у своєму парку таку техніку», – відзначає Микола Мірошниченко.

«До війни залізницею ми перевозили орієнтовно 500-600 тис. т продукції щомісяця, зараз – 100-150 тис. т. Та ми прагнемо більшого. Обсяги автоперевезень скоротились вдвічі: в середньому з 12 тис. т на добу до 5-6 тис. т», – додав директор з логістики Kernel.

Нагадаємо, елеватори Kernel приймають соняшник і відвантажують зернові.