Техніка

«Цеппелін» спрощує доступ до сервісу та запчастин

Компанія «Цеппелін Україна» запустила чат бот в Telegram. Ця послуга значно полегшує пошук необхідних запчастин та сервісних послуг в режимі реального часу, допомагає швидко знайти адреси та контактні дані відповідних сервісних центрів компанії та їх працівників.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Наприклад, якщо виникла необхідність в запчастині, чат бот допоможе швидко з’ясувати її наявність на складах компанії, вартість і варіанти доставки.

Однак на цьому доступні послуги не завершуються. За бажанням клієнт може вказати свою компанію, модель та серійний номер техніки, описати «симптоми» несправності та відправити заявку.

Оператор пересилає повідомлення відповідному спеціалісту, який допомагає вирішити проблему дистанційно, а за неможливості пропонує інші варіанти допомоги – відправку запчастин або виїзд сервісної бригади на місце.