Agco планує продавати більше преміальних тракторів
Корпорація Agco зустрілася з акціонерами і оголосила про цільове зростання на 4%-5% від середнього по галузі. досягти цього планують продажем преміальних брендів тракторів, рішень точного землеробства та запчастин.
Про це повідомляє Agriland.
Збільшення продажів тракторів зіткнеться з насиченим ринком і жорсткою конкуренцією з азіатськими виробниками. AGCO планує зосередитися на своєму преміальному бренді Fendt і досягти 70% збільшення продажів протягом наступних чотирьох років на ринках Північної та Південної Америки.
Другий напрямок – збільшення продажів Precision Ag із подвоєнням продажів між 2024 і 2029 роками, приблизно з $0,9 млрд до $2 млрд протягом наступних кількох років.
Це може бути дещо легше досягти, оскільки цифрове землеробство переживає природне зростання, а не є зрілим ринком, на якому працює Fendt.
Третій напрямок – це більш скромне збільшення продажів запчастин з $1,8 млрд до $2,3 млрд, чому сприяє бажання компанії модернізувати більшу кількість своїх більш сучасних продуктів на старих машинах усіх марок.
Читайте також: Оголошено переможців конкурсу «Трактор року – 2025»