Закриття продовольчих ринків змусило дрібних фермерів шукати збут в інтернеті
Закриття продовольчих ринків найбільше вдарило по дрібних фермерах та селянах-одноосібниках, які орієнтувалисся на ці канали збуту. Вже розпочався сезон тепличних овочів та зелені, через 2-3 тижня достигне суниця садова. Зараз фермери шукають онлайн майданчики з продажу і доставки продукції.
Про це повідомляє Український проєкт розвитку плодоовочевого бізнесу (UHBDP).
«У зоні ризику сімейні міні-бізнеси і самотні жінки-сільгоспвиробники, для яких вирощування овочів, фруктів, ягід – єдине джерело доходів. Ситуація ускладнюється тим, що дрібні виробники не готові до змін, негнучкі та не мають можливостей для відновлення і розвитку», – наголосив Олександра Гармаш, міжпроектний менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва UHBDP.
Виробники тепличних овочів Кам’янсько-Дніпровського району свою продукцію переважно реалізовували на місцевому торгівельному майданчику. Зараз майданчик зачинений, спілкування учасників тепличного бізнесу обмежено, і трейдери, користуючись ситуацією, намагаються максимально знизити закупівельні ціни.
«Тепер саме час об’єднуватися, кооперуватися, щоб створювати великі партії однорідної продукції для вигідних продажів, – наголосив Андрій Чорний, засновник компанії «Агрокоін» із Запорізької області. – Виробники Кам’янсько-Дніпровського району вже не говорять про прибуток, головне повернути вкладені гроші, щоб мати оборотні кошти для бізнесу. Бачу, багато Інтернет-майданчиків додали у свою лінійку товарів плодоовочеву продукцію, вони готові приймати овочі та фрукти дорожче ніж трейдери. Думаю, виробникам треба шукати такі торгові майданчики для більш вигідних продажів» .
Також розвивається такий сервіс, як фермерська доставка до дверей.
Читайте також: Експерт розповів про заморозки на овочах і фруктах і назвав головну проблему сезону
Додати коментар