Овочі-Ягоди-Сад

За рік зріс попит на ПЕТ-упаковку для фруктів та овочів

Внаслідок поширення коронавірусу значно збільшився попит виробників овочів та фруктів на ПЕТ-упаковку.

 Про це повідомляє HortiDaily.

Індійський виробник ПЕТ-упаковок, компанія Santosh Packaging, за рік збільшила виробничу потужність до 1 млн штук на день.

Одна з причин такого збільшення – нові стандарти  дотримання гігієни. 

Фруктів та овочів, які лежать на полицях супермаркетів без упаковки, торкається велика кількість людей, їх поверхня стає середовищем для передачі хвороботворних вірусів. Щоб уникнути численних дотиків людей до продуктів, в торгових мережах почали використовувати ПЕТ-упаковки.

Сухас Сетхія, керівник компанії Santosh Packaging, стверджує, що вироблена на його підприємстві ПЕТ-упаковка підходить для зберігання широкого спектру продуктів: для кісточкових фруктів, зерняткових, для ягід тощо. Тому, незважаючи на низку проблем, які спричинив коронавірус, запровадження ПЕТ-упаковок – позитивна зміна, спрямована, насамперед, на зберігання продуктів у гігієнічно чистому середовищі.

Читайте також: Через коронавірус зріс попит на упаковані овочі та фрукти