Європейські виробники томатів розраховують на роздрібну торгівлю та переробку
Індустрія громадського харчування зупинилася і від цього постраждали виробники екзотичних сортів. Ціни коливаються і важко піддаються прогнозуванню.
Про це повідомляє FreshPlaza.
У Нідерландах ціни на томати зросли у середині березня, після початку епідемії коронавірусу, але невдовзі відбулося насиченні і вони пішли вниз. Напередодні Великодня ціни знову виросли. Виробництво в Нідерландах обмежене, але й поставки з Іспанії також обмежені внаслідок всіх проблем, викликаних коронавірусом, а поставки з Марокко припинилися раніше, ніж зазвичай, з тієї ж причини.
У Німеччині виробництво зараз помітно зростає. Гарна погода останніх кількох тижнів це швидко компенсувала брак світла у попередні місяці.
Щодо ціноутворення, спалах коронавірусу спричинив надзвичайні коливання на ринку: ціни на стандартні овочі, включаючи помідори, злетіли в середині березня. Тепер, коли більшість федеральних земель Німеччини закрили свої заклади харчування, ціни логічно падають.
У Франції уряд закликає споживачів купувати французькі томати. Ціни досить високі. Сюди експортують свої томати Нідерланди, Іспанія. Але через погодні умови, проблеми в логістиці та робочій силі обсяг іспанської продукції обмежений.
Сезон в Іспанії зараз у самому розпалі і розпочався раніше, ніж у попередні роки. Продажі помідорів зросли на 20% у роздрібній торгівлі з моменту початку спалаху коронавірусу. Коли люди в деяких країнах почали робити запаси в перші тижні, продажі томатів зросли до 180%. Після цих тижнів попит дещо стабілізувався. Продажі все ще вищі, ніж зазвичай, у цей час року, але експортери обережні, оскільки продажі зростають зазвичай до Великодня.
Протоколи соціального дистанціювання, більш високі витрати на виробництво та підвищений попит підштовхнули ціни вгору.
Італійські виробники задоволені ціною на томати. Ціни за цей період досить високі, і якість, і якість хороша, особливо завдяки м’якій зимі. Продажі в роздрібній торгівлі тривають нормально, хоча зафіксовані труднощі у продажу оптовим торговцям. Ситуація цього року відрізняється для кольорових помідорів, які зазвичай призначені для сектору громадського харчування. Попит на них не росте, а ціни падають.
Читайте також:На ринках з’явилися перші вітчизняні томати і капуста
Додати коментар