Євген Клопотенко взявся переробляти овочі та торгувати місцевими продуктами
Відомий український ресторатор Євген Клопотенко оголосив про власну торговельну марку овочевих напівфабрикатів – «100 років» та онлайн-ринок локальних продуктів «100 шоп».
Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук.
«100 РОКІВ» – моя власна торгова марка, де буде унікальна борщова заправка, смажений горох (як з мого ресторану), і ще багато всякого українського. Ви 100 років такого не їли. А може і ніколи.
«100 ШОП» – це онлайн-ринок, де можна купити і мої продукти, і унікальні продукти інших виробників з різних регіонів. Це як всі українські ринки у вас в мобілці, коротше», – написав бізнесмен.
Він додав, що ці два проєкти покликані розвивати українську культуру харчування.
Читайте також: Ресторатор планує найбільше доходу отримувати з власної ферми