Овочі-Ягоди-Сад

«Верес» розширив лінійку продукції на 24 позиції

Группа компаній «Верес» у 2020 році збільшила асортимент на на 24 позиції, що є найбільшим показником за останні 5 років. За минулий рік реалізація консервованої продукції під власною торговою маркою зросла на 8% – до 946,9 млн грн у порівнянні з 2019 роком.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Об’єми реалізації консервованої продукції на внутрішньому ринку зросли на 2,1% – до 792,1 млн грн, в порівнянні з 2019 роком. Поставки продукції на експорт в грошовому вимірі зросли в 2,2 рази – до майже 138,5 млн грн.

Протягом 2020 року «Верес» вивів на ринок продукти в 4 нових для бренду категоріях:

– готова їжа «Обіди як вдома»

– сухі спеції та приправи

– кетчуп зі свіжих томатів

– рідкі приправи.

Ще на початку року компанія випустила новинки в соусній групі (гірчиця «Американська оригінальна») та солодкій групі (конфітюр «Гарбуз-апельсин»).

Минулого року ГК «Верес» вперше відкрила власний торговий дім в Казахстані з прямими поставками на 4 торгові мережі Magnum Cash & Carry, Small, «Дина», «Кенмарт», які входять в 10 найбільших рітейл-операторів країни. Також було укладено перспективний експортний контракт на поставку зеленого консервованого горошку до Сінгапуру. Проєкт складався з двох поставок на загальну суму 40,5 млн грн.

Виробництво грибної продукції (блоки грибного міцелію) в минулому році збільшено на 6% до майже 40 тис. тонн. Приріст фактичного виробництва свіжого гриба в звітному році до 2019 року становить +3%, фасованого гриба +64% (138,8 тонн проти 84,6 тонн в 2019 році).

Протягом 2020 року в ГК «Верес» було реалізовано масштабні інвестиційні проекти: покупка нової сільськогосподарської техніки для агрокомплексу, капітальний ремонт блоків по вирощуванні грибів, оновлення обладнання на консервних виробничих підрозділах, масштабний за об’ємами робіт та інвестиціями проект по встановленню автоматизованої лінії етикетування готової продукції. Загальний розмір реалізованих інвестицій в 2020 році становив 40,529 млн грн. В бюджеті на 2021 рік планова сума інвестицій становить 26,089 млн грн.

«В 2021 році ми плануємо на третину збільшити загальну суму виручки від реалізації основної продукції, активно розвивати категорію готової їжі та освоювати нові експортні ринки». – повідомив Арсеній Белюкін, генеральний директор ГК «Верес».

Протягом року компанія планує випустити лінійку fancy food та розширити категорію рідких спецій.

Довідка: Група компаній «Верес», що входить до промислово-інвестиційної групи Смарт-Холдинг, є вертикальним інтегрованим бізнесом у сфері FMCG, що спеціалізується на виробництві продуктів харчування, зокрема консервованої продукції, соусів.

Група об’єднує 2 переробні та 2 сільськогосподарські підприємства, логістичний центр зі зберігання продукції. До її складу входить найбільше в Україні господарство з вирощування шампіньйонів. На потужностях групи щорічно переробляється до 25 тис. тон плодово-овочевої продукції. Упродовж року, включно з постійними та сезонними працівниками, компанія працевлаштовує приблизно 2,4 тис. осіб.

Експортна географія продукції бренду «Верес» складається з більш ніж 35 країн світу. Частка групи на внутрішньому ринку консервованої плодово-овочевої продукції України – 30%. Група входить до ТОП-3 виробників консервованих овочів в Україні.

Читайте також: Пандемія активізувала продаж болгарських фруктово-овочевих консервів