Овочі-Ягоди-Сад

Торговельні мережі закуповують лише свіже варення

Торговельні мережі закуповують лише свіже варення

Для реалізації торговельні мережі беруть варення вироблене максимум 3 місяці тому. Адже під дією світла воно темнішає. Тому заводи запасаються сировиною на весь рік.

Про це повідомляє журнал «Плантатор»  

«Споживачі зазвичай вважають, що варення – продукт, який ніколи не псується, тримай його хоч кілька років поспіль. Виявляється, так воно і є, коли продукт зберігається в темряві. Зовсім інша історія, коли баночки стоять на вітрині під штучним чи сонячним світлом. Варення починають темнішати, тому мережі беруть під реалізацію лише той товар, який вироблено один місяць тому, рідше –– два–три. І це ще один привід, аби завод мав достатньо сировини й працював упродовж року», йдеться у публікації. 

Продукція дніпровського «Джем ЛТД» під торговими марками «Дніпро» та «Топпинг», «Frullato» реалізується в торговельних мережах «АТБ», «Метро», «Ашан», «Сільпо», «Таврія», «Велика Кишеня», «Новус». Це варення, джеми, концентрати ягідних чаїв, топінги та сиропи для морозива та кондитерських виробів, солодкі соуси. Окрім малини, завод переробляє чорницю, смородину, вишню, полуницю, ожину, журавлину, аґрус, лохину, жимолость, абрикос, персики, сливи, яблуко, груші, томати, перець, трави-спеції тощо. Спеціальні лінії фасують продукт по банках, пляшках, дой–паках, сошетах і стаканчиках.

Читайте також: Виробники варення зайнялися заморожуванням через обвал гривні