Щоб продавати в польських супермаркетах українську продукцію треба шоубокси
Для продажу української продукції на полицях польського супермаркету, дрібна тара, наприклад 15-20 панеток з ягодами мають міститися в шоубоксі – картонній коробці з логотипами виробника.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Викладання товарів на полицях польських супермаркетів дещо відрізняється від викладання продукції в українських торгових мережах. Поляки виставляють на полиці поштучний товар у брендованих картонних коробках від постачальника –– ці коробки також називають шоубоксами», – зауважує Володимир Шибіцкі, представник польської компанії-імпортера та дистриб’ютора Trade Support Poland, який працює з такими торговими мережами, як Lidl, Biedronka, Stokrotka, Żabka, ABC, Leviatan, Odido, Dino, Kaufland, Makro, Selgros, Netto.
За словами Володимира Шибіцкі, шоубокс у закритому вигляді виступає як тара, а у відкритому стає органайзером для партії товару в дрібному пакуванні, а також рекламним дисплеєм із назвою фірми-постачальника або виробника.
За словами пана Шибіцкі, на польському ринку від українського експортера чекають чотири речі: якості й чесності, постачання товару в брендованій упаковці, забезпечення сервісу, виправданої ціни.
Читайте також: Супермаркети в Польщі на підтримку фермерів знизили відпускні ціни на картоплю