Овочі-Ягоди-Сад

Ринок органічних ягід пішов на спад

Ринок органічних ягід пішов на спад

Ринок органічних ягід в Європі спадає, споживач готовий платити органічну премію 30-40%, але ця продукція більш ліквідна.

Про це розповів президент Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Тарас Баштанник під час семінару для виробників, переробників та експортерів Berry Market 2024, який пройшов нещодавно у Молдові.

Про це повідомляє УПОА.

«Ринок органіки пішов на спад. У тому числі й у Європі. Якщо запитати агронома, він вам відповість, що більшою мірою органіка – це маркетинг. Рослини не розуміють, яким саме добривом користується фермер. Якщо дотримується технології, навіть за традиційного вирощування все буде добре. 

З погляду попиту, у Європі попит на органіку досі є. Але споживач вже не готовий платити величезну премію за органічну продукцію. Навіть у Скандинавії, а скандинавські країни – це найцікавіший ринок у Європі. Вони готові платити 30-40%, але не переплачувати за товар у 2-3 рази більше. 

Відповідно, якщо у вас премія за органіку лише до 50%, то в плані бізнесу це вже викликає питання. Єдиний плюс – ваша органічна продукція, вона є більш ліквідною. В органічному секторі менша конкуренція», – вважає Тарас Баштанник.

Читайте також: «Дунайський аграрій» випустив аджику з органічних овочів