Овочі-Ягоди-Сад

Rozetka хоче випускати вино і воду під власною торговою маркою

Rozetka хоче випускати вино і воду під власною торговою маркою

Найбільший український онлайн магазин Rozetka збирається випускати вина та питну воду під власною торговою маркою. 

Про це виданню Liga.net повідомила пресслужба компанії.

«Незабаром наші споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки Rozetka», – повідомили у компанії. 

Також ритейлер планує запустити і власну торгову марку питної води.

У компанії додали, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.

Найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина в нижніх та середніх цінових сегментах. Середній «винний» чек на Rozetka – 150 грн.

Читайте також: У 2022 році зросли продажі українського вина