Покупці від ягід повертаються до яблук
Пандемія коронавірусу, необхідність карантину та рідкі закупівлі продуктами харчування вплинули на харчові звички споживачів. Багаторічна тенденція зменшення продажу яблук на користь ягід змінилася зворотною.
Про це повідомляє Sad24.
Видання зазначає, що про кризу в торгівлі полуницею почали говорити два тижні тому в Італії. Продажі цієї ягоди зменшилися на оптових ринках та в супермаркетах.
«Споживачі з панікою зробили найбільш раціональні покупки – зі списком у руці. Яблука, червоні апельсини, цибуля та картопля були пріоритетними серед фруктів та овочів. Коротше кажучи, основні продукти, здорові, не швидко псуються» – уточнює Sad 24.
Видання додає, що яблука транспортуються набагато краще, ніж ягоди. Полуниця має незрівнянно коротший термін зберігання, ніж яблука. В епоху загальної кризи, коли виникають проблеми з доступністю транспорту та дефіцитом персоналу, на багатьох етапах торгівлі полуницею можуть виявитися помилки, які виявляться дорогими.
Однак ми не повинні забувати, що значна частина торгівлі м’якими фруктами – це торгові майданчики та базари, які на сьогоднішній день здебільшого закриті.
І останнє, але не менш важливе – ціна. Яблука, безумовно, є одним з дешевих фруктів.
І марнотратства в кризі немає. Оскільки вони мають привабливу ціну, їх можна купити
у великих кількостях і тримайте вдома, вони є першим вибором споживачів.
І найголовніше, що вони є частиною здорового і збалансованого харчування. Звичайно, якість цих фруктів повинна бути бездоганною.
Читайте також:Через коронавірус зріс попит на упаковані овочі та фрукти
Додати коментар