Наступного року «Нікдарія» збільшить площі під лохиною більше, ніж удвічі
ТOВ «Нікардія» з Житомирської області планує збільшити площі під лохиною зі 120 га до 300. Ягоди продаватимуться як на внутрішньому ринку, так й експортуватимуться.
Про це в колонці на Agrotimes.ua розповів директор зі стратегії та розвитку підприємства Євген Харлан.
«Цього року наш ягідник виходить на повне плодоношення, компанія –– на перші великі партії. Тож закінчуємо укладати угоди з роздрібними торговельними мережами», – поінформував він.
На думку Євгена Харлана, економічна ситуація доволі непроста, але працювати й заробляти можна.
«Ті, хто збирав урожай на Заході, тепер збиратимуть дома. Український бізнес спроможний платити, хай не такі гроші, як в ЄС, але доволі пристойні. Поступово заборони для пересування товарів почнуть зніматися. І тоді нішу, яка ймовірно утвориться в Європі по лохині, закриємо ми. Тож не бачу підстав для песимізму» – зауважив він.
За словами Євгена Харлана, вітчизняні виробники ягід технологічно розвинуті, не поступаються в цьому європейцям, і тому мають можливість виростити якісну продукцію. Україна також має достатньо збирачів.. А значить, щойно послабне карантин, бізнес шукатиме можливість для доставки продукції споживачам.
«Думаю, цей сезон почнеться з таких самих гуртових цін, що й у минулому –– 200 гривень за кілограм. Ціна у 3,5 дол. (90 грн/кг) була прохідною для експорту. Саме такий рівень цін дозволяв господарствам, орієнтованим на експорт, тримати ціни на внутрішньому ринку, – сказав директор зі стратегії та розвитку. – Набагато важче було господарствам, які не мають холодильників та можливостей до експорту, вони були вимушені реалізувати продукцію за будь-яку ціну».
Читайте також: Виробники лохини об’єдналися в кооператив
Додати коментар