На експортному ринку яблук погано бути ситуативним гравцем, – експерт
Продавати яблука протягом всього сезону від початку до кінця – таку стратегію відвантаження продукції на експорт у статті в журналі «Садівництво по-українськи» порадив Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.
Якщо подивитись на статистику останніх років і не сприймати геополітичні фактори як ринкові, можна побачити, що вигідніше продавати саме так, – зазначив експерт.
«Тебе ринок сприймає як гравця, а не ситуативного кон’юнктурного учасника, який виходить на місяць-два і зникає. Нарешті економіка у такої стратегії краща – це прораховано нашими спеціалістами», – аргументував Володимир Гуржій.
Яблуко експортної якості потрібно виростити, а не відсортувати – так звучить ще один принцип якісного виробництва, на якому наполягає експерт. Для цього важливі всі ланки і деталі – від вибору регіону та ділянки закладання й вибору саджанців і сортів і до технологій (регуляторів росту, нормування, прорідження ) передзбиральної та післязбиральної підготовки.
Читайте також: Українська груша уже пішла на експорт