Марокко посилило свої позиції як експортер овочів на 54%
Таке збільшення експорту пояснюється стратегічним розвитком сільського господарства країни.
Про це розповіла Ольга Крюкова, аналітик консолідованої інформації в компанії AgriStatis Research у колонці на AgroTimes.
Зокрема, йдеться про те, що Марокко поставило за мету збільшити частку сільськогосподарського виробництва у структурі ВВП країни, а також удосконалити іригаційну систему агропідприємств плодоовочевої продукції.
У цілому, що стосується експорту овочів, то на 5 ключових країн припадає 53% світового експорту. У 2019 ними стали: Китай –– 14%, Нідерланди і Мексика –– по 11%, Іспанія –– 10%, а також США –– 7%.
Зазначені дані були отримані в результаті проведення огляду світового ринку овочів і фруктів, який зробила дослідницька компанія AgriStatis в рамках реалізації проекту з технічної допомоги маркетингу плодоовочівництва в Узбекистані Shirin Meva.
Читайте також: Продажі марокканських томатів до Євросоюзу зросли на 26% за 5 років