Мало хто з виробників лохини цікавиться сортами середнього терміну дозрівання
Для виробників лохини – діючих і тих, хто збирається вийти на ринок – важливий правильний підбір сортів за технологічними якостями і термінами дозрівання.
На цьому наголосив керуючий партнер ТОВ «ФруТек» Олег Босий.
«Українські ягідники хочуть вирощувати ранню чи пізню ягоду, бо вона дорожча. Мало хто з виробників цікавиться середніми сортами. Та коли максимальний обсяг ринку, то не лише мінімальна ціна, а й мінімальні затрати», – підкреслив він.
Також проекти з вирощування лохини обов’язково повинні передбачати можливість тимчасового зберігання ягоди.
Сертифікація виробництва – важливий момент не лише для виробників, орієнтованих на експорт, а й тих, хто має намір продавати лохину на внутрішньому ринку. «Для власника бізнесу сертифікація має бути на першому місці, – вважає Олег Босий. – Гадаю, за кілька років українські торговельні мережі також почнуть вимагати сертифікацію за стандартом GLOBALG.A.P.».
Проблема, на його переконання, – не в низькій ціні реалізації лохини на ринку, а в тому, що в деяких господарствах – висока собівартість.
Олег Босий такоОб’єднання малих і середніх виробників в групи (Кооперативи) для спільної післязбиральної доробки та маркетингу
Додати коментар