Фермерам вигідно підтримувати імідж лохини як елітної ягоди, – думка
Ціна лохини доволі висока лише завдяки її винятковим десертним і споживчим властивостям, тому всім виробникам ягід лохини вигідно підтримувати імідж цієї ягоди як елітної і продавати у свіжому вигляді.
Таку думку висловив Віктор Фарафонов, директор ТОВ «Бетек», у мережі Фейсбук.
«З нашого досвіду, вигідно продавати ягоди на свіжому ринку –– це можливо. За 9 років у компанії «Бетек» на переробку пішов лише 1% вирощених ягід», –– прокоментував експерт.
Щодо переробки некондиційних ягід, то перспективу Віктор Фарафонов вбачає у виробництві продуктів із високою доданою вартістю.
«Можливо, соуси, приправи, десерти, високоякісний сік для дитячого харчування, пасти, джем, напої. Можливо –– ексклюзивні діджестиви, лікери, настоянки з алкоголю».
Натомість до переробки некондиційних ягід на вино експерт ставиться доволі скептично:
«Щодо вина –– ми (виробники лохини) будемо неконкурентоспроможними порівняно із загальноприйнятими винами й сидром. Ми ж не хочемо продавати лохину по 5–10 грн/кг! Виноградне вино виготовляють з технічних сортів, а не десертних».
Експерт також згадав, як кілька років тому на лохиновій конференції в Польщі рекламували пиво з лохини. Але далеко ця ідея не пішла, адже шанувальники пива віддають перевагу традиційному пиву з ячменю.
Читайте також: При висаджуванні лохини розраховували на ціну $3/кг