Овочі-Ягоди-Сад

Експортери яблук заробляють на обсягах та географії постачання

Значні операційні витрати при експорті яблук підштовхують невеликих виробників до співпраці з експортерами. Ті заробляють на значних обсягах продукції та широкій географії поставок.

Про це Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit написав у своїй колонці на AgroTimes.

За його даними, для постачання одного контейнера яблук потрібно до $0,43 ціни виробника яблук треба покласти ще $0,53, щоб товар опинився на ринку збуту. Тоді як середня ціна яблук на ринку збуту $0,96/кг.

«Зауважу, що це середня ціна, і думаю, що більше імпортери вам не заплатять, – наголосив він. – Отже, якщо імпортер більше не дає, а ви не фінансуватимете операційні витрати в рамках постачання яблука до ринку споживання (це бере на себе експортер), то який сенс постачати виробникові напряму?».

Підприємець зауважує, що у експортера все ж таки є можливість заробляти: він постачає багато, у нього обсяги і велика фрагментація. Наприклад, USPA Fruit постачає у понад 35 країн.

«Щоб вийти на міжнародні ринки, можливо, варто розглянути партнерство з експортерами, де ви займете своє місце в ланцюгу постачання. Ваше яблуко потрапить на зовнішні ринки, що, безумовно, позначиться на економіці компанії», – підсумував Володимир Гужій.

Читайте також: Названі найбільші світові експортери яблук цього сезону