Овочі-Ягоди-Сад

Експерти назвали основну причину подорожчання картоплі

Ажіотаж на ринку картоплі України – стає головним чинником ціноутворення, коли українці намагаються купити більше продукції, провокуючи ріст цін, вважають економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак та директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва.

Про це повідомляє EastFruit.

«Українські споживачі ще пам’ятають дефіцити радянських часів. Ще більш свіжим є спогад неймовірно високі ціни на цибулю навесні цього року. Тому вони реагують на високі ціни нестандартно — біжать на ринок і намагаються купити більше продукції, ніж зазвичай, що провокує подальше зростання цін», — пояснив Андрій Ярмак.

За спостереженнями економіста, подібні випадки за останні 15 траплялися регулярно з різними продовольчими товарами — і з макаронами та борошном,  і з гречкою і з товарами овочевої групи.

«Ціни на картоплю до середини вересня не завжди перебувають на мінімальному рівні за сезон. Дуже часто вони продовжують знижуватися до кінця жовтня, поки виробники розпродають продукцію, яка довго не зберігається і триває активний процес бартерного обміну картоплі у населення північних областей країни на інші товари», — зазначила Катерина Звєрєва.

За інформацією видання, ціни на картоплю в Україні залишаються найвищими не тільки в Європі, але і у всій Євразії. І хоча врожай у північних регіонах України був дещо меншим, але площі під цією культурою були розширені, що забезпечує приблизно однаковий рівень врожаю із минулорічним.

Здається цілком логічним, що висока ціна на картоплю повинна була б відлякати покупця, і попит на картоплю повинен знизитися, проте все виходить з точністю до навпаки.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!