Економіст розповів як емоції та дрібна упаковка впливають на продаж ягід
Дрібна упаковка в панетки по 125 г у перерахунку на кілограми зробить ягоди дорожчими, але такий формат буде зручнішим, доступнішим та емоційно привабливішим для кінцевого споживача.
Про це розповів під час конференції «Овочі та фрукти України-2019. Експортний прорив» розповів економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак, пише AgroTimes.
«Дрібніша упаковка по 125 грамів в Україні може спрацювати. З одного боку вона дорога, і це перекладається на вартість ягід. Але вцілому, коли покупець купує малу упаковку, вона зручніша для багатьох — не всі з’їдають по півкілограма ягід за раз. По-друге, вона у будь-якому разі коштує менше, ніж велика панетка з ягодами. Це психологічний аспект», – сказав експерт.
Він навів приклад свого колеги, який знайшов спосіб як витрачати менше: замість повного баку бензину став заправляти 20 літрів.
«Якщо ми хочемо думати про ринок не емоціями, а аналітично, то так не можна. Треба думати про власний бізнес аналітично, а про маркетинг — а про маркетинг емоційно», — порадив Андрій Ярмак.
За його славами, споживач, коли приходить у супермаркет, у нього є 1/3 секунди на прийняття рішення. І це емоційні емоційне рішення, завдяки маленьким упаковкам, особливо новим картонним, що виглядають дуже привабливо.
«Навіть якщо споживач не планував купувати — купує», — запевнив економіст.
Читайте також: Україна посідає друге місце в світі за темпами розширення плантацій лохини
Додати коментар