Овочі-Ягоди-Сад

Дилери в малих обласних центрах важливі для маркетингу овочів, – фермерка

Дилери в малих обласних центрах важливі для маркетингу овочів, – фермерка

Овочевому господарству, яке працює з кінцевим споживачем, важливо мати градацію знижок для різних категорій покупців майже на всі товари, в тому числі оптовиків. Важливо мати власних дилерів у обласних центрах.

Таку думку в матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» висловлює Юлія Ворощук, керівниця господарства «Органік Експерт» та засновниця торговельної марки «Осьо. Органічні овочі з поля» (Київська область).

Це важливо, наприклад, для дилерів, які господарство має по невеликих обласних центрах, пояснює вона.

«Звісно, вони не будуть брати такі обсяги, як маркет, але компанії все одно цікаво, щоб дилери були, тому що вони розповідають про постачальника іншим, – каже Ворощук. – Я йому дам знижку – і він постійно братиме мою продукцію. Але з ними теж треба працювати – допомагати йому, наприклад, розповідати в Інстаграмі, що у такої людини у Полтаві можна купити свіжі помідори».

Читайте також: Цукровій кукурудзі завжди корисний розпродаж, – фермерка