Дрібне яблуко важливо експортувати для бідних, – експерт
Україна продає яблуко малих калібрів першої категорії за дедалі ширшою географією.
Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповідає Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.
Оскільки минулого сезону такого яблука було в принципі мало з Європи та й усіх ринків Північної півкулі, то на нього збільшився попит, пояснює експерт. У деяких країнах він навіть переважає над великим яблуком, особливо там, де населення бідніше та є великі сім’ї. Наприклад, якщо умовно восьми дітям потрібно видати по одному яблуку, або в таких країнах є базари, де яблука продають поштучно.
«Останнім часом я все більше чую від виробників, що вони не будуть закладати яблуко дрібних калібрів на зберігання, а відразу спрямовуватимуть його на переробку — це один із найновіших трендів. Цей рух спричинено тим, що собівартість яблука збільшилась», – каже Гуржій.
У такому разі такі компанії, як USPA Fruit отримують новий виклик — як продати дрібне яблуко дорого, додає експерт.
«А це і про маркетинг, і про географію постачання, і, можливо, про пакувальні інновації. Тому я б радив виробникам не здавати таке яблуко на переробку, адже ми — в активному процесі усунення цієї проблеми й запропонуємо ринку ефективне рішення», – запевняє Гуржій.
Читайте також: Аномально високий попит на яблука малих калібрів – експерт