80% фермерів-органіків не збираються залишати бізнес
Вирощування органічної плодоовочевої продукції вважають рентабельним і не збираються залишати цей бізнес 80% фермерів-учасників плодоовочевого ринку.
Про це на презентації першого в Україні дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції повідомила спеціалістка з даних, моніторингу та оцінки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) Анастасія Блюмська.
Підвищення маржинальності є головним завданням виробників, адже цей ринок виробляє сировину, а не кінцеву продукцію, наголосила керівниця Organic Business School Олена Дейнеко.
Дослідження спільно провели три проекти, які працюють над розвитком на органічного ринку України: сертифікаційна організація «Органік Стандарт», навчально-консультаційний проєкт Organic Business School і Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
У виданні представлені статистичні цифри і дослідження ринку від «Органік Стандарт» та опитування експертів та фермерів від Organic Business School і UHBDP.
Додати коментар