Агромаркет
Головне:
Точка зору

Про BioFach і репутаційний менеджмент

Олена Березовська
президент громадської спілки «Органічна Україна»
Поділитись:

Світ ретельно моніторить регіони і бізнеси, яким може довіряти. Відтак на репутаційний менеджмент сьогодні неабиякий попит. Чи має його Україна? На оновленій репутаційній карті від Reputation Institute наша держава посідає далеку від топових позицію. І хоча після значного зниження минулорічних показників (-2,9 бала) таки додає оптимізму повільне зростання (+ 0,6 бала), між експертними оцінками ключових драйверів репутації — величезний розрив…

Скажімо, якщо практично ні в кого не викликає сумнівів привабливість української географічної диспозиції, то до стану економіки, як і до управлінських репутаційних компетенцій, питань вистачає. Чи є змога підвищити репутацію за таких обставин? Однозначно! Просто, кожному слід робити свою роботу добре.

Український національний павільйон на міжнародній виставці органічних продуктів BioFach 2020 — це той бізнес-майданчик, що репрезентує світові органічну Україну (котра, врешті, візуалізує уявлення про державу загалом). Її ділову репутацію на цьому представницькому форумі формують проактивні бізнесмени. Передусім — вітчизняні виробники-експортери, котрі найбільше зацікавлені у сильному позиціонуванні України в світі. Саме власники українських компаній, виступаючи стороною реального контракту, закладатимуть надійний базис у ставленні іноземного бізнесу до нашої держави.

Наразі самооцінка більшості країн, досліджуваних Reputation Institute, суттєво розходиться з їх сприйняттям за кордоном. Каменем спотикання зазвичай стає ефективний репутаційний менеджмент. Утім, самі ці драйвери — управлінські інновації, стале прогнозування й формування цілей — є ключовою конкурентною перевагою керівників органічних компаній. Бізнесмени, котрі вирішили брати участь у BioFach 2020, і, незалежно від обставин сьогодення, формуватимуть репутацію України — ефективні репутаційні менеджери.

Organic Ukraine Business Hub (саме так англійською ми назвали наш національний павільйон) є форматом взаємодії різних компаній в одному напрямі, поєднанням енергії органічного бізнесу для загального виграшу, посиленням загальної капіталізації сектору і капіталізації кожного учасника національного стенду.

Наш національний павільйон — це частина репутаційної стратегії органічного сектору України. У його роботі беруть участь компанії з іменем, лідери органічного ринку, які поважають і посилюють репутацію один одного. Бізнес завжди має обличчя. У нас це обличчя його власника, для якого органічний бізнес — це філософія і справа його життя. Працюючи з експортними контактами саме власник формує репутацію України загалом. Такий бізнес виступає діловим амбасадором країни, він працює за міжнародними правилами.

Головними завданнями Organic Ukraine Busines Hub є підвищення інтересу та зміцнення довіри до органічної України в усьому світі. Просуваючи її переваги за кордоном, національний павільйон представляє світові відкритий та інноваційний бізнес, що орієнтований на розвиток та agritech, а також багаті українські чорноземи й автентичність.

Взаємодія держави і бізнесу — запорука успіху в реалізації репутаційної стратегії та збільшенню експорту органічних продуктів. Саме тому павільйон має підтримку Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України. Імідж України часто формують інші країни чи міжнародні проекти технічної підтримки, за що їм подяка.  Національний павільйон цього річ підтримують три проєкти. Втім, основні сподівання Органічна Україна покладає на бізнес.

Поділитись: