Агромаркет
Головне:
Точка зору

Диджиталізація комунікації з громадами: нові форми — нові результати

Оксана Коваль
керівник департаменту комунікацій, PR та GR «Кернел»
Поділитись:

Місцеві громади, регіональні партнери, пайовики — аудиторія, до якої компанії зазвичай звертаються за допомогою методів минулого десятиліття. І хоч друковані ЗМІ та особисті листи все ще працюють, їхня ефективність та швидкість стрімко падає, а натомість приходять сучасні засоби комунікації. Епоха диджитал-рішень та соціальних мереж дійшла до найвіддаленіших населених пунктів, настав час будувати комунікаційні стратегії нового формату. 

Досвід «Кернел» у побудові нових форм комунікації можна об’єднати в кілька напрямів. 

Із 2011-го протягом 8 років ми старанно готували кожен випуск друкованого видання газети «У кожен двір» для пайовиків у 12 областях нашої присутності, але у 2019-му вирішили попрощатися з цим форматом. Натомість перенесли улюблене джерело новин в інтернет. Разом із тим реалізували його одразу в декількох форматах і на декількох платформах: Facebook, Viber та Youtube. Для тих, хто не слідкує за жодною з соцмереж, дублюємо найцікавіше у регулярних новинних розсилках на електронну пошту. Такий підхід дозволяє не втратити жодного читача. 

Переносимо все в «цифру»! З наявних сьогодні ЗМІ лише інтернет стабільно набирає рейтинги, тоді як телебачення, радіо, преса — так само стабільно втрачають аудиторію. Чим швидше ви диджиталізуєте комунікації зі своєю аудиторією, тим більш ефективним буде діалог. 

Сьогодні ми активно розвиваємо вайбер-групу для пайовиків агропідприємств компанії і місцевих жителів, а у Facebook створили майданчик для прямого спілкування з пайовиками, де завжди можемо дізнатися їхні інтереси та потреби, отримати від них зворотний зв’язок. Нещодавно ми запровадили конкурс #АгентиРозвиткуГромад, в рамках якого залучаємо місцевих жителів до реалізації запропонованих ними соціальних ініціатив, мотивуємо їх розповідати про позитивні зміни у своїх селах, ділитися враженнями та переймати досвід. Так вони стають провідниками реальних змін. 

Вибудувати довіру простіше, якщо комунікація ведеться не від абстрактної компанії, а від імені конкретної людини — регіонального менеджера, живого спеціаліста, якому можна подзвонити, написати або при зустрічі потиснути руку. 

Наші регіональні фахівці через власні соціальні мережі транслюють місцевим громадам і загальні новини компанії, і новини кластера: виробничі досягнення, соціальні ініціативи, наявні вакансії тощо. 

Місцеві органи влади так само зацікавлені в комунікації з бізнесом, як і пайовики. Тому електронні розсилки, залучення їх до спільних ініціатив та навіть вітання зі святами стануть додатковим інструментом для постійної підтримки діалогу. 

Однак онлайн-комунікація — не панацея. Потрібно частіше виходити і в офлайн. У нас вже традицією стали виїзди менеджерів Київського офісу до регіонів, щоб на місці обговорити з регіональною владою та активами громади актуальні питання та пропозиції для їх спільного вирішення.  Системна комунікація і ваше позиціонування в медіа-просторі — це ваш впізнаваний стиль, від якого залежить що і як про вас будуть говорити. І нехай буде з нами сила диджиталу!

Поділитись: