Елеватор

Зернозберігання має перспективу лише як складова більшого бізнесу

З урахуванням того, що маржинальність агробізнесу знижується, а також змінюються кліматичні умови в країні, елеваторний напрямок має бути складовою або трейдингу, або виробництва.

Такою думкою поділився колишній генеральний директор підприємства «Трайгон-Елеватор» Геннадій Клименко в інтерв’ю Latifundist.com.

При цьому, щоб елеватор залишався на плаву, йому потрібно надавати послуги третім особам.

«Не треба забувати, що елеваторний бізнес – це сервісний бізнес. І він не повинен замикатися тільки на потребах власника-виробника або трейдера», – зауважив Клименко.

Додатковий прибуток, на його думку, потрібно шукати через модернізацію застарілих технологій, збільшення оборотності, гнучку модель залучення клієнтів

Також важлива надійна репутація зерносховища. Адже нинішні товаровиробники, як зазначив він, дуже вимогливі до якості послуг, збереження продукції. І найголовніше: у них є можливість вибирати елеватор для зберігання зерна.

«Я дотримуюся такої позиції, що працювати потрібно не тільки з власною продукцією, а й залучати сторонніх поклажодавців. Це дає можливість хеджувати ризики в разі неврожаю», – зазначив Геннадій Клименко.