Елеватор

Володимир-Волинська птахофабрика запустить ще одну торгову марку для органічної курятини

Володимир-Волинська птахофабрика запустить ще одну торгову марку для органічної курятини

Володимир-Волинська птахофабрика планує вивести на ринок нову торгову марку, під якою випускатиме органічну курятину.

Про це в інтерв’ю виданню «Дело» розповів співвласник підприємства Олексій Коваленко.

«Вся наша продукція і зараз екологічна. Вона представлена переважно в Центральній і Західній Україні під ТМ “Чебатурочка”. Але ми постійно поліпшуємо її якість і зараз спільно з брендинговим агентством Fedoriv вирішуємо питання позиціонування і виведення на ринок нового бренду»,  – розповів він.

Також Олексій Коваленко підкреслив, що продукція під новим брендом буде експортуватись на європейський ринок, однак у пріоритеті в компанії залишається ринок України.

«До кінця 2017 року особливих змін в обсягах виробництва ми не плануємо, – добавив Олексій Коваленко. – Частина потужностей буде віддана під виробництво нової продукції. Наскільки ця квота буде великою, залежить від ринку, від того, як відреагує покупець. Реалізація інвестпроекту безпосередньо пов’язана з поліпшенням якості продукції та сприятиме збільшенню цієї квоти. Тому ми і зберігаємо поки дві торгові марки».  

Довідка

Володимир-Волинська птахофабрика входить до групи компаній OPENMIND. Виробляє понад 200 тонн м’яса птиці в живій вазі на добу.
Володимир-Волинська птахофабрика належить до трійки найбільших виробників курятини в Україні, маючи 6% внутрішнього ринку. В інфраструктурі фабрики – 100 пташників, власний забійний цех і комбікормовий завод.


AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!