Умовою збільшення експорту зерна є не лише вдосконалення логістики, а й будівництво нових елеваторів - УЗ
Для подальшого збільшення експорту зернових вантажів потрібно не лише вдосконалювати логістику перевезень, а й розвивати інфраструктуру. Зокрема, будувати нові ефективні елеватори та збільшувати пропускну спроможність припортових станцій.
За словами директора з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрія Рязанцева, залізниця прагне максимально забезпечити потреби ринку в перевезенні зернових, врожаї яких щороку зростають. Для цього, зокрема, потрібно будувати додаткові потужності для зберігання цієї продукції. Насамперед у припортових зонах. Загальний дефіцит сертифікованих сховищ може становити приблизно 40—65 млн. тонн. Крім того, відчувається значний розрив у регіональному покритті по областях. Деякі області лише на 20—30 % від обсягу врожаю забезпечені сховищами, зазначає медіа-центр «Укрзалізниці».
«За оцінками експертів, сума коштів, необхідних для покриття цього дефіциту, становить до $ 16 млрд. За нашими підрахунками, для ритмічних перевезень зернових упродовж року необхідні додаткові потужності для зберігання приблизно 13 млн. тонн вантажів у припортових зонах, які потім у піковий сезон можна доправляти до портів або залізницею, або автомобільним транспортом», — зазначив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.
Додати коментар