Елеватор

У ПП «Західний Буг» роблять ставку на автомобільну логістику

У ПП «Західний Буг» роблять ставку на автомобільну логістику

В умовах невизначеності щодо роботи «зернового» коридору єдиним шляхом для експорту залишається перевезення зерна суходолом.

Про це розповів директор ПП «Західний Буг» Василь Коцупир в інтерв’ю в журналі The Ukrainian Farmer

За його словами, торік агропідприємство частину продукції експортувало через чорноморські, дунайські порти, а також через ЄС автомобільним

транспортом.

«Нині, коли зернова угода не працює й невідомо, чи можна буде експортувати через порти, лишається єдиний канал збуту — через Європу переважно автомобільним транспортом», – констатував Василь Коцупир.

Він уточнив, що  у «Західного Бугу» є можливість доставити зерно широкою залізничною колією до перевалювання, звідки вузькою колією воно прямуватиме до місця призначення.

«На жаль, європейська залізнична інфраструктура не така розвинена, як українська, відповідно, її пропускна здатність менша.

Минулого року, щоб перетнути кордон, наш ріпак чотири місяці стояв у вагонах на території України. Тому ми будемо більше робити ставку на автотранспорт. Хоч там також є свої проблеми, зокрема з європейськими ветеринарними постами — їхня пропускна здатність також дуже мала, суцільні черги. А чим більші черги, тим дорожча логістика.

Нині завезти тонну зерна у Європу — мінімум 100 євро. А це все складові собівартості, яка зросла разом зі зростанням цін на пальне, добрива, насіння, ЗЗР», – підсумував Василь Коцупир.

Раніше повідомлялося, як формують структуру посівів у ПП «Західний Буг». Також було названо три чинники зниження собівартості вирощування сільгоспкультур.