Потрібно наперед планувати й фіксувати логістику з урахуванням своїх грошових потреб , - думка
2024 року ставки фрахту будуть достатньо стабільними й більше схильними до корегування в бік зниження. Адже автомобільний, річковий та європейський залізничний транспорти стимулюватимуть «Укрзалізницю» краще балансувати попит на залізничні перевезення.
Про це в своїй статті у журналі The Ukrainian Farmer розповів комерційний директор компанія Spike Brokers Олександр Соловей.
За його словами, для уникнення потенційної волатильності в період високого сезону потрібно проводити завчасно контрактування логістики під власні потреби вивезення. Такий підхід дозволить значною мірою розвантажити інфраструктуру й вплине на кон’юнктуру ринку автомобільного й залізничного перевезень саме у високий сезон.
«Тому потрібно наперед планувати й фіксувати логістику з урахуванням своїх грошових потреб за місяць до цієї потреби. Тобто якщо я хочу отримати гроші 1 грудня, мені потрібно завантажити партію 1 листопада. А щоб зробити це 1 листопада, потрібно забронювати логістику завчасно — тобто в жовтні. За такої ситуації виникатиме інший ефект, який вплине на ринок у частині якіснішого планування й балансування логістичних можливостей щодо попиту», – зауважив Олександр Соловей.
Нагадаємо, блокади автотранспорту стимулюватимуть переорієнтацію на залізницю.