Елеватор
Головне:
Елеватор

Обмеження: «Укрзалізниця» ввела низку обмежень на відвантаження зернових і пояснила причину

Поділитись:
Обмеження: «Укрзалізниця» ввела низку обмежень на відвантаження зернових і пояснила причину

 

За даними УЗ, станом на 16 листопада 2016 року пропозиція вільного рухомого складу для перевезень зернових ж.-д. транспортом в Україні знизилося до 2,231 тис. вагонів проти 2,582 тис. вагонів на 15 листопада. Зазначається зростання вільних вагонів тільки на Південній та Донецької ж.-д., повідомляє «УкрАгроКонсалт».

Згідно з повідомленням, обмежень на відвантаження зернових ж.-д. транспортом в напрямку внутрішніх станцій станом на 16 листопада 2016 року немає, однак введено такі обмеження на відвантаження в напрямку портів:
• на відвантаження всіх вантажів у напрямку станції Прибузька (Корабельний р-н, Миколаїв). Термін дії обмеження — до скасування. Телеграма УЗ ЦД/134 від 01.11.2016;
• на відвантаження кукурудзи в напрямку порту Миколаїв для ТОВ «СЕРВІС-ТРАНС». Термін дії обмеження — до скасування. Телеграма УЗ ЦД/137 від 02.11.2016;
• на відвантаження насіння зернобобових і в напрямку станції Миколаїв-Вантажний для ТОВ «НАВАЛЬ ЛОГІСТИК». Термін дії обмеження — до скасування. Телеграма УЗ ЦД/143 від 09.11.2016;
• на відвантаження всіх вантажів у напрямку Херсонського порту для ПАТ «Пологівський ОЕЗ», ТОВ «ВІК Укрпродэкспорт», ТОВ «ВНМ-Транс», Oilseeds Trading LP, ТОВ «СКЛ», ПП «Виатранс» (AMERICAN FOODS LIMITED (DUBAI, U. A. E.), ТОВ «ГРЕЙН-БОРД», ВІА ТРАНС. Термін дії обмеження — до скасування. Телеграма УЗ ЦД/117 від 15.11.2016.

Чому “Укрзалізниця” вводить обмеження перевезень зерна в порти

Перевезення зернових вантажів залізничним транспортом у січні-жовтні 2016 року зросло проти торішнього аналогічного періоду на 12,6% — до 27,6 млн тонн — повідомляє прес-центр «Укрзалізниці». Однак, існує низка проблем в перевезеннях зерна, які перешкоджають ефективній експлуатації зерновозів.

Зокрема, це несвоєчасне подання заявок на вагони, порушення клієнтами норм часу на завантаження та вивантаження, тривале оформлення супровідних документів, користування застарілим технічним обладнанням на більшості зернонавантажувальних підприємствах, а також режим роботи більшості елеваторів, який не передбачає роботу в нічний час, вихідні та святкові дні.
«У разі несвоєчасного вивантаження вагонів через відсутність у клієнтів вільних ємкостей і накопичення значної кількості вагонів в очікуванні вивантаження, «Укрзалізниця» змушена вводити обмеження на перевезення зернових вантажів призначенням на порти України», — пояснює прес-служба.

У той же час, за інформацією держкомпанії, залізничники проводять роботу щодо скорочення простоїв зерновозів на під’їзних коліях елеваторів під час їх завантаження. Згідно з повідомленням, добове навантаження зерна та продуктів його переробки становило 1,404 тис. зерновозів, що перевищує показник 2015 року на 141 вагон.

Зерном завантажено 370,1 тис. зерновозів, що більше за показник 2015 року на 29,1 тис. вагонів. Обсяг відвантаженого зерна зріс проти 2015 року на 2 млн тонн — до 24,2 млн.

Загальний оборот зерновозів скоротився на 0,8 доби — до 9,6 доби проти 10,4 доби 2015 року.

У січні-жовтні відремонтовано понад 4,3 тис. зерновозів. У жовтні парк зерновозів збільшився на 535 вагонів — до 13,476 тис. вагонів, що відповідає торішньому показнику.

За матеріалами Elevatorist.com

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!