Елеватор

«Мілкіленд» скоротив продажі в Україні на 7%

«Мілкіленд» скоротив продажі в Україні на 7%

«Мілкіленд», молочна група з активами в Україні, РФ і Польщі, завершила І півріччя 2017 року з чистим прибутком 1,57 млн євро проти 15,1 млн євро чистого збитку за аналогічний період 2016 року.

Згідно зі звітом групи на сайті Варшавської фондової біржі, консолідована виручка «Мілкіленду» в січні-червні зросла майже на 1% – до 74,4 млн євро, EBITDA – на 47% – до 5 млн євро.

Валовий прибуток групи збільшився на 31% порівняно з І півріччям 2016 року – до 14,16 млн євро.

«Мілкіленд» отримав 1,16 млн євро операційного прибутку проти 1,3 млн євро операційного збитку в січні-червні минулого року.

У І півріччі 2017 року компанія знизила загальні обсяги продажів на 21%, дотримуючись своєї стратегії зосередитися на виробництві й продажу продуктів із вищою доданою вартістю для збереження прибутковості бізнес-сегментів групи.

У результаті глобального попиту на вершкове масло і хороших цін на нього компанії вдалося вийти з цією продукцією на ринок Ізраїлю та Нідерландів.

У січні-червні 2017 року виручка в сегменті продукції з незбираного молока скоротилася на 6% порівняно з аналогічним періодом 2016 року – до 39,87 млн євро, сиру і вершкового масла – на 13,8% – до 20,77млн євро, в сегменті сухого молока та інших продуктів –збільшилася майже вдвічі – до 13,8млн євро.

За І півріччя компанія збільшила продажі в Росії на 0,6% – до 48,28 млн євро, Польщі – на 42,4% – до 5,5 млн євро, тоді як в Україні скоротила на 7% – до 6,23 млн євро проти аналогічного періоду 2016 року.

Інтерфакс-Україна

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!