"Кернел" збільшив продаж соняшникової олії майже на третину
Агрохолдинг «Кернел» в III кварталі 2016 фінансового року (ФР) реалізував 319,9 тис. тонн наливної соняшникової олії, що на 28% більше показника за аналогічний період 2015 ФР. Про це йдеться в звіті компанії, опублікованому на сайті Варшавської фондової біржі 20 квітня.
За вказаний період холдинг також збільшив обсяги продажів бутильованої соняшникової олії на 20% (до 28,6 млн. л) за рахунок експортних продажів. Обсяг реалізації зерна зріс на 6% і склав 1,4 млн. тонн. Зростання продажів зерна в компанії пов’язали з відновленням компенсації ПДВ в ц.р. при експорті зерна.
Відзначається, що в III кварталі «Кернел» переробив 704,1 тис. тонн насіння соняшнику, що відповідає показнику за січень-березень 2015 р. Експортні термінали компанії за звітний період збільшили обсяги перевалки зерна на 20% – до 1,5 млн. тонн.
За підсумками 9 місяців 2016 ФР в порівнянні з показником за аналогічний період 2015 ФР «Кернел» наростив продажі наливної соняшникової олії на 6% – до 775,1 тис. тонн, а бутильованої скоротив на 4% – до 77,3 млн. л. Продажі зерна склали 3,7 млн. тонн (-7%). Обсяг переробки соняшнику зріс на 7% – до 2 млн. тонн. Перевалка на експортних терміналах холдингу досягла 4,3 млн. тонн (+ 12%).
Додати коментар