Kernel розбудовує власну залізничну логістику
Kernel – другий оператор після Укрзалізниці за кількістю вагонів-зерновозів.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
За словами директора з логістики Kernel Миколи Мірошниченка, до 24 лютого 2022 р. парк компанії налічував 3443 вагони, тому навіть після закриття портів мінімальний експорт продовжувався. У період повної зупинки морських перевезень команда Департаменту випробувала усі можливі шляхи та варіанти залізничних перевезень зернових та олії, щоб знайти найбільш дієві рішення. Деякі із започаткованих проєктів не лише працюють на вимогу часу, а й мають перспективу розвитку у післявоєнному майбутньому.
В умовах нестабільної роботи «зернового коридору» та воєнної невизначеності Kernel взяв курс на переорієнтацію експорту на європейський ринок. Проте такий класичний рухомий склад, як вагони-зерновози, в Європі є в дуже малих кількостях. Це унеможливлює виконання планів перевезень з використанням виключно вагонів-зерновозів чи цистерн для олії.
Тож компанія прийняла стратегічне рішення придбати 400 танк-контейнерів для перевезення олії. Крім того, був підписаний довгостроковий контракт з польськими партнерами про виготовлення 2000 залізничних контейнерів з комплексом послуг з перевезення. Наразі Kernel має в оперуванні 1440 контейнерів від польських партнерів, а також 100, побудованих українським Дослідно-механічним заводом «Карпати».
Оскільки контейнери потрібно перевозити на платформах, компанія побудувала під свої контейнери платформи, а також заключила довгострокові контракти з будівництва платформ з польськими та українськими виробниками.
Наразі більшість контейнерів задіяні для внутрішніх перевезень: у грудні 2022 року вдалося досягти показників 52 тис. тонн зернових для експорту через порт, план на січень та лютий 2023 року – 70 та 80-85 тис. тонн відповідно.
Нагадаємо, Kernel за допомогою USAID розбудовуватиме власний термінал у порту Рені.