Елеватор

Cygnet за сприяння USAID створив парк вагонів-зерновозів

Cygnet за сприяння USAID створив парк вагонів-зерновозів

Cygnet отримав 15 нових вагонів-зерновозів. Це стало можливим завдяки грантовій допомозі проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Війна і закриті порти змусили Cygnet розвивати альтернативні шляхи експорту. Але, після розблокування зернового коридору, компанія повернулась до традиційних каналів продажу.

«Були заблоковані порти, відповідно ми не могли вивозити через них зерно. Через західні кордони такий об’єм не міг виїхати фізично. І, звісно ж, логістика дуже здорожчала. Тому був період, коли не можна було продати і відвантажити продукцію. Але завдяки нашим Збройним силам Україна змогла відкрити морський шлях до експорту, і вже з літа минулого року ми можемо нормально вивиозити наше зерно в порти. І зараз дуже важливо, щоб ефективно працювала внутрішня логістика. Одна з проблем, яка з’явилась – неефективна діяльність залізниці. Це призвело до зниження оборотності вагонів, через що виник дефіцит на ринку. Тому ці 15 вагонів допоможуть нам оптимізувати логістичні витрати на доставку зерна», – говорить генеральний директор агрохолдингу Cygnet Ігор Шилюк.

З новими вагонами компанія зможе працювати ефективніше.

«У нашому арсеналі власних вагонів до цього не було. Але в плані експорту ми орієнтувались на залізничний шлях – користувались послугами експедиторів в Укрзалізниці. Звісно, треба розуміти, що поява вагонів – це не означає, що ми 100% нашої продукції перевеземо лише ними. Але тепер ми будемо оперативніше відвантажувати зерно, зменшимо вартість відвантаження в порти. Отож ми розраховуємо, що цей грант допоможе нам зробити логістику дешевшою і пришвидшити термін доставки зерна до портів», – каже генеральний директор.

Нагадаємо, USAID сприяє будівництву зерновозів для українських агроекспортерів.