Техніка

Перевозити рідку органіку в поле краще окремими транспортними одиницями, щоб збільшити продуктивність машин для її внесення

Транспорт для рідкої органіки

Транспорт для рідкої органіки

Перевозити рідку органіку в поле краще окремими транспортними одиницями, щоб збільшити продуктивність машин для її внесення.   

Операція з унесення гноївки вимагає насамперед оперативної логістики. Норми внесення зазвичай доволі високі, і для своєчасного підживлення великих площ доводиться максимально пришвидшувати таку роботу. Зробити це можна кількома способами. Перший — збільшити кількість машин для внесення. Проте цей варіант не завжди є доступним, бо такі машини досить дорогі. Крім того, якщо ці машини будуть постійно їздити на ферму, щоб заправитися рідиною, це пришвидшить їх зношення і збільшить імовірність поламок навісного обладнання. Другий спосіб полягає у застосуванні спеціальних транспортних цистерн. Їх оснащують тільки насосом для перекачування гноївки в машину, яка безпосередньо розподіляє рідину по полю. Таким чином, процес внесення практично не зупиняється, загальна продуктивність збільшується у рази. 

Яку техніку можна застосувати як логістичну цистерну? Проста бочка на колесах не пристане, оскільки робота з рідкою органікою вимагає виконання певних умов. Сама місткість має буди захищена від корозії, бо вантаж є хімічно агресивним. Перекачування рідини потребує спеціалізованого насоса, запірної арматури й відповідних трубопроводів. Власне така машина є в лінійці відомого виробника техніки для роботи з органічними добривами компанії JOSKIN. Її модель TETRALINER відрізняється простою концепцією й слугує для перевезення великих обсягів гноївки з ферми на поле для завантаження машини для внесення удобрень. Тривісна цистерна доступна у версіях від 21 тис. до 28 тис. літрів, вона є ефективним інструментом для робіт з транспортування органіки. Доки вона везе наступну партію рідини, інша цистерна, що вносить, лишається в полі. Враховуючи, що цистерну TETRALINER оснащено звичайними колесами для вантажівок або спеціалізованими широкими колесами для руху бездоріжжям, можна обрати саме той варіант, що краще пристане для умов експлуатації. 

Конструкція шасі є самонесною. Це означає, що рама і цистерна TETRALINER утворюють одну спільну структуру. Такий тип конструкції дозволяє підтримувати низький центр ваги й зберігати великий вертикальний хід підвіски ходової частини. Інша перевага полягає в значному зменшенні власної ваги транспортних засобів і відповідному збільшенні вантажності. 

TETRALINER моделі Т оснащено стандартною комплектацією ресорної підвіски, яка забезпечує стійкість на дорозі й зменшує потрібне тягове зусилля. Відкритий V-подібний оцинкований дишель приєднано до трактора в основному у високій позиції (приблизно 1 м від поверхні землі). TETRALINER моделі RL серійно оснащено пневматичною підвіскою, яку встановлено на транспортні причепи. Ця система підвіски гарантує комфорт під час руху навіть із високою швидкістю (до 60 км/год). TETRALINER RL серійно обладнаний нерухомим дишлем, закріпленим на поворотному диску (дишель Dolly). Зміщена назад точка повороту сприяє тому, що дишель передає навантаження на задню частину трактора — це найкраще рішення для оптимальної тяги у найважчих умовах. В обох конфігураціях TETRALINER необмежено кут розвороту. Завдяки широким колесам машина може заїхати на поле до місця внесення рідких добрив, що не завжди доступно для вантажівок. На цьому транспортному засобі можна встановити колеса завширшки до 570 мм і діаметром до 1250 мм, завдяки чому причіп пройде там, де можливості вантажівки обмежені. 

Транспортна цистерна TETRALINER з низьким центром ваги відрізняється підвищеною маневреністю завдяки поворотному диску, який установлено серійно, і задній підрулювальній вісі (у стандарті для версії RL і опційно для версії T). Тобто проїхати вузькі повороти або рухатись на високій швидкості — не проблема для цієї машини. 

Усі моделі TETRALINER можуть бути оснащені різними насосами — від вакуумного до насоса з лопатями. Вакуумний насос установлюють безпосередньо у V-подібний дишель. Там насос добре захищено від випадкового контакту з колесами трактора. Лопатевий насос встановлено позаду цистерни й має гідравлічний привід. Разом із насосною системою можна встановити модулі для всмоктування (фронтальний насосний рукав JUMBO, перевантажувальна стріла). 

Усі цистерни TETRALINER можуть бути оснащені тим обладнанням, яке виробник пропонував на момент продажу. Скажімо, у разі потреби клієнт може доукомплектувати машину різними опціями в будь-який момент: під час замовлення або пізніше (навіть через роки після придбання). Серед цікавих варіантів варто зазначити верхній люк для заповнення, внутрішній міксер для перемішування гноївки під час доставки й ін. 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ