Техніка

Міцний, брутальний, стильний

Міцний, брутальний, стильний

На динамічній презентації для ЗМІ протестували новий L200, продажі якого стартували в Україні. Основне про новинку.

 
 

Вже понад півстоліття бренд Mitsubishi є одним із ключових гравців у сегменті пікапів. Першим пікапом в модельному ряді Mitsubishi був компактний Colt Pickup презентований 1967 року, розроблений на основі Colt 1000F. Зважаючи на шалений попит на американському ринку на пікапи в 1970-х роках минулого століття, японський автовиробник 1978 року презентує однотонний задньопривідний Mitsubishi L200 першого покоління. За весь цей час і до сьогодні по всьому світу загалом було реалізовано понад 4,7 млн одиниць автомобілів серії L200, враховуючи моделі Forte та Triton для інших ринків збуту, що підтверджує широку популярність моделі в різних регіонах.

У вересні минулого року до 40-річного ювілею «родини» L200 компанія презентує новий L200, що з березня вже доступний у дилерській мережі в Україні.

Перевірені часом технології, новий динамічний і виразний дизайн плюс 2400 технічних змін у новому L200. Нова генерація чи глибокий фейсліфтинг? Фактично, новинка є новою інтерпретацією легендарного пікапа п’ятого покоління, результатом клопітких маркетингових досліджень на різних ринках і клопіткої роботи з реалізації покращень на всіх етапах — фокусуванні на побажаннях клієнтів для покращення їх задоволення від авто.

Новий L200 розроблено відповідно до концепції Ultimate Sport Utility Truck, його рекламний слоган — Engineered Beyond Tough («Створений надміцним»). На додаток до своїх основних характеристик пікапа — витривалість вантажівки, якість і надійність — ця модель має дарувати власнику й характеристики сучасного SUV — привабливий дизайн, функціональне оснащення, комфорт під час руху — це сумарно може гарантувати популярність як у приватних, так і в корпоративних клієнтів.

Зміна зовнішності дуже радикальна. L200 має вигляд набагато солідніший, водночас сучасний, гармонійний, елегантний і дорогий. Екстер’єр виконано відповідно до фірмової стилістики Dynamic Shield — обтічні лінії, Х-подібна решітка радіатора, висока горизонтальна лінія капота, горизонтальні хромовані елементи, стильні дизайнерські LED фари та задні ліхтарі. З першого погляду вже не скажеш, що це така собі «робоча конячка» і навіть більше, вам напевно не буде соромно використовувати це авто навіть під час ділових поїздок або разом із родиною. В новому образі гармонійно поєднуються брутальність позашляховика, динамічність і елегантність бізнес-стилю, що робить цей пікап більш помітним і переконливим на дорозі, дарує відчуття надійності та міцності.

У салоні зміни не лише візуальні, а й функціональні: стильна нова панель приладів із кольоровим рідкокристалічним дисплеєм, що встановлені між оновленими «циферблатами» з покращеним дизайном. Стильно, затишно, функціонально. Салон виконано в одному тоні з додаванням різних елементів декору: подвійні прострочування, лаконічні дизайнерські рішення реалізовано приємними на дотик високоякісними матеріалами оздоблення — все для забезпечення високого рівня комфорту, наприклад, м’які вставки в зонах контакту колін водія з центральною консоллю.

Комфортні передні сидіння з надійною бічною підтримкою та підігрівом забезпечать як зручну високу посадку водія, так і відмінний огляд. Навіть високому водієві за кермом буде зручно! Додатково рульова колонка регулюється як по вильоту, так і по висоті. Сідати в салон зручно, адже є додаткові підніжка та ручки на стійках у салоні й широкі передні двері. Пасажирам другого ряду буде вільно й комфортно завдяки простору перед колінами і над головою, а також завдяки зручному куту нахилу спинки другого ряду. Крім того, є ніша для смартфона та два USB-порти. За спинкою заднього дивана ― місце для домкрата й інструментів, а також дрібних речей.

Достатньо простору в салоні та вантажного відсіку забезпечується завдяки колісній базі в 3000 мм і довжині авто в 5225 мм (в комплектації Invite). Розмір вантажного відсіку: завдовжки — 1520 мм, висота бортів — 475 мм, ширина ― 1470 мм. Вантажність — 990 кг, зафіксувати вантаж можна такелажними петлями. Авто може додатково оснащуватися декоративними дугами, тентом, кунгом і пластиковою вставкою всередині вантажного відсіку ― для захисту лакофарбового покриття кузова та бортів.

З трьох можливих варіантів кабін на нашому ринку стандартно пропонують автомобілі з найбільш комфортною та зручною 4-дверною кабіною Double Cab із двома рядами зручних сидінь у чотирьох комплектаціях — Invite, Intense, Instyle, Ultimate.

Серцем нового L200 є турбодизель серії 4N15 у двох варіантах: потужністю 154 к. с. і для топової комплектації із системою MIVEC, потужністю 181 к. с. та крутним моментом 430 Нм, що забезпечує авто гарні тягові можливості, динаміку, низьке споживання пального та невеликий рівень викидів відпрацьованих газів.

Нова 6-ступенева автоматична коробка передач із системою Sport Mode має розширений діапазон передавальних чисел, завдяки чому досягається зниження обертів, шумів роботи двигуна за руху на великій швидкості. Покращує ефективність передачі потужності двигуна на колеса, динаміку, зменшує споживання палива. Також доступна й механічна 6-ступенева трансмісія в парі з двигуном потужністю в 154 к. с.

Доступні дві системи повного приводу Easy Select 4WD і Super Select 4WD-II. Першу систему встановлено на базовій комплектації, вона дозволяє легко перемикатися між заднім і повним приводом, пропонуючи три режими роботи: 2H, 4H, 4L (понижений ряд). Система повного приводу Super Select 4WD-II дозволяє обрати один із чотирьох режимів роботи: 2H (задній привід), 4H (постійний повний привід), 4HLc (постійний повний привід із заблокованим центральним диференціалом), 4LLc (постійний повний привід із пониженим рядом і заблокованим центральним диференціалом).

Крім того, в комплектації Ultimate система Super Select 4WD-II поєднується з функцією вибору типу позашляхового покриття Off Road Mode, дозволяючи обрати один із наступних режимів: GRAVEL (гравій), MUD/SNOW (багнюка/сніг), SAND (пісок), ROCK (каміння, доступно тільки для режиму 4LLc). Це дозволяє максимально покращити прохідність автомобіля на бездоріжжі завдяки контролю потужності двигуна, алгоритму перемикання передач, гальмуванню окремих коліс і роботи системи ASTC. Можливість блокування заднього диференціала значно покращує позашляхові можливості автомобіля, стане в пригоді й система спуску зі схилу Hill Descent Control.

 
 

Завдяки організації заходу можна було протестувати за кермом усі наявні комплектації нового L200 в різних умовах, а також як пасажиру оцінити комфорт: на вузьких львівських вуличках, швидкісних ділянках траси Київ-Чоп, подоланні водних перешкод, також можна було «помісити» багнюку й долати ще вкриті снігом карпатські гірські дороги. Та справжнє випробування екстремальним бездоріжжям відбулося на спеціальному гірському відрізку, де місцеві лісозаготівельники пересуваються тільки на старих радянських УРАЛах, ГАЗ-66 і тракторах. Висока колія, багнюка, талий сніг, наповнені водою вибоїни та ями, колоди дерев, слизьке каміння — все це ми без жодних проблем подолали, завдяки тому що L200 може похвалитися значним кліренсом у 220 мм (200 мм для базової комплектації) — без спеціальної підготовки авто здатне долати брід завглибшки до 70 см, має добрі геометричні параметри для долання перешкод і дуже ефективну систему повного приводу.

Під час руху автомобіль цілком прогнозований навіть на високих швидкостях до 170 км, незважаючи на високо розміщений центр ваги, але й можливий крен у разі затяжних поворотів на високих швидкостях чи за різких маневрів.

Нове оснащення підвіски позитивно вплинуло на плавність і комфорт під час руху, не відчутні «підскоки», що характерні ресорникам за відсутності вантажу — все завдяки новим ресорам і заднім амортизаторам більшого діаметра.

В комплектаціях із коробкою-автоматом слід зазначити економічність витрати пального — навіть за динамічної їзди бортовий комп’ютер показував, що не було перевищення 9,5 л в змішаному циклі, отже, заявлені виробником параметри цілком реальні.

Детальніше про нові рішення, системи безпеки в оснащення нового L200 розповімо після повноцінного тест-драйву, а у цьому описі хотілося б підсумувати: яскравий дизайн, стильний, комфортний і функціональний салон з ідеальною шумоізоляцією, широка гама опцій і 9 доступних кольорів кузова, найширший «пакет рішень для бездоріжжя» серед пікапів, високі стандарти якості та надійності Mitsubishi прогнозовано принесуть успіх новому L200 в Україні, зокрема збільшуючи кількість приватних клієнтів.

Олег Парадовський

журнал “The Ukrainian Farmer”, травень 2019 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі “The Ukrainian Farmer” та інтернет-сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/journals належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ