Техніка

Українські аграрії потребують сучасних багатофункціональних причепів для поточних і сезонних перевезень

Усе — в одному!

Усе — в одному!

Українські аграрії потребують сучасних багатофункціональних причепів для поточних і сезонних перевезень.  

Практично в кожному вітчизняному господарстві застосовують трактори з причепами для підсобних робіт, а також для перевезень вирощеної продукції. Найчастіше це причепи застарілої конструкції, зорієнтованої на транспортування певного виду сировини — від зерна чи силосу до органічних добрив. Їх конструкція може бути не розрахована на стабільну роботу з високими навантаженнями. 

Причому цим чинником часто нехтують у плануванні бізнес-процесів в агрокомпаніях. Транспортні причепи підбирають за принципом «що є — на тому й працюємо», що в результаті може спричинити істотні збитки та відповідне зниження рентабельності роботи. Адже і силос, і зерно, і овочі, і інші сільськогосподарські вантажі потрібно доставляти за місцем призначення максимально швидко і в належному стані. Адже це не просто час, а справді гроші фермера! Ну, і, зрештою, причеп повинен бути просто зручним і надійним у роботі, а не створювати своєму власникові проблеми. 

Саме тому є прямий сенс придивитися до тих пропозицій транспортного обладнання, які пропонують на ринку України відомі світові виробники. Так, наприклад, чудовим прикладом сучасного підходу до створення аграрних причепів є вже збалансована надійна модель Drakkar, представлена відомим бельгійським виробником JOSKIN. 

Достатньо сказати, що Drakkar — це причеп із транспортером і рухомою передньою стінкою. Ця модель здатна перевозити будь-який тип продукції (силос, зерно, коренеплоди, картоплю, овочі) впродовж сезону, що безпосередньо забезпечує фермерам максимальну окупність його техніки. 

Низька посадка кузова Drakkar, з одного боку, сприяє збільшенню обсягу вантажу, зокрема, завдяки змотуванню транспортера ззаду кузова, а, з іншого — підвищує стійкість машини, центр тяжіння якої розташовано недалеко від поверхні ґрунту. Цікаво, що стінки кузова виконано з матеріалу Polyfont — це зменшує власну вагу транспортного засобу та збільшує таким чином вантажність. 

Варто звернути увагу, що Drakkar оснащено унікальною та швидкою системою вивантаження за допомогою герметичного стрічкового транспортера з рухомою передньою стінкою. Таким чином, ця революційна система гарантує безпечне вивантаження без перекидання в сховищах із низькою стелею і без спресування чи пошкодження вантажу, що перевозиться. Причому швидкість розвантаження Drakkar була оптимізована і не перевищує 60 с, що також каже саме за себе. 

Вкрай ефективно тут реалізовано інтеграцію герметичного транспортера в конструкцію причепа. Ізоляційний та амортизаційний транспортер пересувається у бік вала, розташованого ззаду кузова, за допомогою двох потужних гідромоторів. Оскільки днище кузова оснащено ребрами й отворами, ефект присмоктування відсутній, що дозволяє транспортеру ковзати легко та без тягових зусиль. Днище кузова також самоочищається, що є важливою перевагою і запобігає накопиченню маси під транспортером. 

Під час вивантаження передню стінку транспортер тягне в задню частину кузова. Вона супроводжує вантаж, що перевозиться, не стискаючи його, до повного вивантаження за один захід, не полишаючи залишків. Двері не чинять ніякого тиску на продукцію, що перевозиться, і забезпечують завдяки гумовим фартухам цілковиту герметичність під час усього процесу вивантаження. Ідеться, таким чином, про тягнучу, а не штовхальну систему з усіма перевагами, що з цього випливають: продукція, що перевозиться, не пресується, вивантаження не переривається, немає тиску на бічні стінки тощо. 

Також для ще ефективнішого вивантаження Drakkar має задні двері з великим відкриттям. Вивантаження відбувається без утруднень і утворення пробок завдяки підійманню дверей на 40 см над кузовом. Цікаво, що для вивантаження певних видів продукції двері повинні бути злегка прочинені або лишатися закритими, якщо, скажімо, потрібно вивантажити продукт через спеціально призначені для цього насіннєві дверцята (троє дверцят розміром 60 x 27 см). 

Тягово-зчіпний пристрій Drakkar сумісний із будь-якими тракторами, включно з моделями, що мають колеса великого діаметра. Дишель, розміщений майже горизонтально під шасі, забезпечує оптимальну лінію тяги, завдяки чому буксирування причепа стає таким же простим, як, наприклад, із коротким дишлем або під час руху вниз. 

Гідравлічна опора стоянки «лапа» повністю зникає, коли Drakkar у зчепленій позиції. Остання повністю забирається в дишель і гарантує максимальний просвіт. Те саме стосується і тяги напрямної осі, що проходить поряд із дишлем. 

Drakkar підготовлено до найскладніших робочих умов (колія, бруд), бо ніяка механічна деталь не розташована нижче за тягово-зчіпний пристрій. Стрілоподібний вузький дишель забезпечує міцність і великий кут повороту. Його також оснащено в базовій комплектації підвіскою (механічною для двовісних моделей і гідравлічною для тривісних), що гарантує водію комфорт руху протягом довгих робочих днів. 

Задній гідравлічний захисний пристрій може за потреби відкинутися, наприклад, за розвантаження і запобігти накопиченню продукту. Воно повністю відповідає вимогам сертифікації ЄС. 

Слід зазначити й традиційно вкрай вдалу конструкцію ходової системи, що завжди було невіддільною рисою техніки JOSKIN. Випробування системи Boggie Roll-Over і Hydro-Tandem/Tridem надають стійкості та підвищують надійність, а також комфорт під час руху. 

Завдяки їхній унікальній концепції ці ходові пристосовуються до ділянок із різним рельєфом, щоб підтримувати оптимальну рівновагу агрегата. Розташування ходових на транспортному засобі завжди прораховано та визначено відповідно до обраного обладнання для оптимального розподілення навантаження на ходову частину та на сам причеп. 

Додамо, що широкий функціонал Drakkar використовують шляхом електрогідравлічного керування через термінал у кабіні трактора. Простий у використанні й інтуїтивний термінал дозволяє, крім усього іншого, регулювати підвіску дишля, обертання транспортера, контролювати відкриття дверей. 

Зазначимо, що завантаження та вивантаження, наприклад, рулонів сіна, можливе завдяки двом кнопкам керування транспортером, розташованим ззаду по обидва боки кузова. В опції машиною можна керувати через ISOBUS або термінал ISOBUS, або через екран, що є на тракторі. Завдяки цьому пристрою керування водій у будь-який момент зберігає контроль за причепом. 

Також причепи Drakkar оснащено в стандартній комплектації попереднім обладнанням, що дозволяє доукомплектувати їх різними опціями навіть через роки після придбання. Серед цікавих опцій зазначимо сітку Duo-Cover або герметичні тенти, надставний гідравлічний борт, перевантажувальний шнек, висувний гідравлічний борт й ін. 

Тобто йдеться про зручні, надійні та багатофункціональні причепи, за допомогою яких можна зручно перевозити як насипні, так і штучні вантажі, зокрема, дуже делікатну продукцію, котру будь-що слід уберегти від пошкодження. Такі причепи, як Drakkar дають змогу істотно підвищити якість, продуктивність і безпечність транспортування в господарстві, закривши серйозне виробниче завдання. 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ