Агрономія

«УТА Логістик» та «УкрТрансАгро» планують обробити близько 500 тис. тонн вантажів у 2016/17 МР

«УТА Логістик» та «УкрТрансАгро» планують обробити близько 500 тис. тонн вантажів у 2016/17 МР

За перші шість місяців 2016/17 маркетингового року група компаній «УТА Логістик» та «УкрТрансАгро» обробила та відвантажила понад 260 тис. тонн зернових і олійних культур.

Про це повідомила прес-служба групи компаній.

Частка пшениці в загальному обсязі агропродукції на експорт склала близько 71%, ячменю ‒ 14%, соєвого та соняшникового шроту ‒ 9%, кукурудзи ‒ 5%, насіння соняшнику ‒ 1%.

«За два квартали 2016/17 МР ми здійснили обробку агрокультур на 50 тис. тонн більше, ніж за весь минулий маркетинговий рік, ‒ підкреслив директор «УТА Логістик» Павло Плотніков. ‒ На поточний рік були закладені планові показники на рівні 400 тис. тонн. Але, маючи стрімкі результати І півріччя, ми націлені до кінця маркетингового року обробити близько 500 тис. тонн вантажів».

Він уточнив, що таких показників планується досягти в тому числі за рахунок введення в експлуатацію нових складських потужностей для зберігання агропродукції.

Основними клієнтами у цей період залишалися такі аграрні компанії, як Пологівський ОЕЗ (соєвий і соняшниковий шрот), Falcon Sunflower Trade SA (пшениця, ячмінь, кукурудза, соняшник), UMG Agro (пшениця, кукурудза, ячмінь), HarvЕast (пшениця).

«Збільшення номенклатури агрокультур (ячмінь, кукурудза, шрот, насіння соняшнику) дозволило збільшити більше, ніж на 100 тис. тонн обсяги перевалки у цей період», ‒  зазначив виконавчий директор «УкрТрансАгро» Артем Мазний.

Серед країн-імпортерів за обсягом відвантаженої продукції за І півріччя 2016/17 МР лідирують Єгипет (24%), Ізраїль (11%), Ливан (11%), Туніс (8%), Марокко (7%). Крім цього, істотно зросли обсяги перевалки до країн Європи, а саме Італії, Іспанії, Франції.

За звітний період було прийнято близько 500 залізничних вагонів та понад 9 тис. автомобілів з агропродукцією. Було здійснено експедирування 39 судів. Це майже вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого маркетингового року.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!