Агрономія

«Самміт-Агро Юкрейн» оновлює логотип та корпоративний стиль

«Самміт-Агро Юкрейн» оновлює логотип та корпоративний стиль

Корпорація «Сумітомо», до якої входить українська компанія «Самміт-Агро Юкрейн», оголосила про впровадження нового глобального уніфікованого бренду для своїх дочірніх компаній аграрного напрямку в усьому cвіті.

Ця зміна відображає оновлене бачення бізнесу, згідно з яким корпорація «Сумітомо» прагне максимально задовольняти потреби аграріїв, надаючи їм iнноваційні рішення для сталого розвитку сільського господарства.

Корпорація «Cумітомо» визначає сільське господарство як один зі стратегічних напрямів розвитку людства.

«Новий дизайн логотипу – це кругле зображення, яке відображає нашу глобальну присутність та гармонійну співпрацю із сільгоспвиробниками в усьому cвіті. Помаранчевий колір окреслює світле майбутнє, нагадуючи сяюче сонце, а також повагу до нашого коріння, оскільки ми народжені в країні сонця, що сходить. Зелений листок символізує життя, підкреслює нашу увагу до сільського господарства, а також нашу непохитну турботу про навколишне середовище, розробку й впровадження інноваційних та якісних продуктів для агровиробників i суспільства», – зазначають у компанії.

«Самміт-Агро Юкрейн» також оголошує про перехід на новий корпоративний стиль, чим підтверджує свій рух в одному напрямку з компаніями всієї групи, ретельно вивчаючи потреби аграріїв, постійно вдосконалюючись та впроваджуючи інноваційні рішення заради сталого розвитку сільського господарства, збільшення врожаїв та покращення життя людей.