Агрономія

Продажі упакованої рослинної олії в Україні скорочуються

Продажі упакованої рослинної олії в Україні скорочуються

У 2016 році в Україні істотно скоротилися продажі упакованої рослинної олії, повідомила менеджер стратегічного розвитку компанії Nielsen в Україні Анастасія Пона.

«За даними аудиту роздрібної торгівлі Nielsen, обсяги продажів упакованих продуктів харчування в Україні в останні кілька років незмінно падають. Якщо на початку року спостерігалося уповільнення падіння продажів, то до кінця року воно посилилося і склало 6,4% в жовтні-листопаді 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2015 року. В цілому за рік суттєво впав і рівень продажів товарів категорії упакованої рослинної олії», ‒ зауважила Анастасія Пона.

Вона додала, що категорія упакованої рослинної олії відрізняється істотною часткою приватних марок, яка становить близько 40% в натуральному вираженні.

Довідка

Nielsen ‒ міжнародна компанія, яка займається маркетинговими дослідженнями смаків та вподобань споживачів різних товарів, продуктів і послуг.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!