Продажі упакованої рослинної олії в Україні скорочуються

У 2016 році в Україні істотно скоротилися продажі упакованої рослинної олії, повідомила менеджер стратегічного розвитку компанії Nielsen в Україні Анастасія Пона.
«За даними аудиту роздрібної торгівлі Nielsen, обсяги продажів упакованих продуктів харчування в Україні в останні кілька років незмінно падають. Якщо на початку року спостерігалося уповільнення падіння продажів, то до кінця року воно посилилося і склало 6,4% в жовтні-листопаді 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2015 року. В цілому за рік суттєво впав і рівень продажів товарів категорії упакованої рослинної олії», ‒ зауважила Анастасія Пона.
Вона додала, що категорія упакованої рослинної олії відрізняється істотною часткою приватних марок, яка становить близько 40% в натуральному вираженні.
Довідка
Nielsen ‒ міжнародна компанія, яка займається маркетинговими дослідженнями смаків та вподобань споживачів різних товарів, продуктів і послуг.
Додати коментар